Violeta Luca, Flanco: Am acceptat mici eşecuri în zona de indicatori de performanţă ai momentului pentru a clădi un viitor solid
Violeta Luca este, la numai 32 de ani, deputy CEO al Flanco. Ea este unul dintre cei 100 de tineri manageri pe care BUSINESS Magazin îi oferă României în ediţia a şaptea a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP, care va apărea în 28 mai.
BUSINESS Magazin: Câţi oameni aveţi în subordine şi care este bugetul pe care îl administraţi?
Violeta Luca, Flanco: Coordonez o echipă tânără, de aproximativ 900 de angajaţi. Cifra de afaceri estimată pentru 2012 este de 140 mil euro.
BUSINESS Magazin: Ce rezultate a avut anul trecut departamentul pe care l-aţi condus?
Violeta Luca, Flanco: Anul trecut, din funcţia de director de marketing, prin acţiunile de pe care le-am implementat - pornind de la noul concept de magazin, în care clienţii pot testa orice tehnologie, evenimentele neconvenţionale (escaldarea de către Alain Robert a Hotelului Intercontinental) şi prin campanii de tipul Black Friday - cifra de afaceri a companiei a crescut cu 37,5% faţă de 2010.
BUSINESS Magazin: Care a fost cel mai dificil moment din carieră? Cum l-aţi depăşit?
Violeta Luca, Flanco: Ianuarie 2009 a fost cel mai dificil moment de până acum, deoarece mă confruntam cu mai multe provocări independente de aria mea de influenţă directă, pe care nu le controlam şi care-mi afectau major performanţa livrată. De la scăderea masivă a pieţei de electro IT, creşterea cursului de schimb, influenţa ştirilor negative care se înmulţeau cu fiecare zi, până la lipsa de încredere a mediului de business în capacitatea de revenire a pieţei, a consumului etc. L-am depăşit atunci cu ajutorul şefului meu direct care a fost un mentor şi un exemplu valoros. M-am reinventat, am acceptat mici eşecuri în zona de indicatori de performanţă ai momentului, pentru a clădi un viitor solid pentru compania din care făceam parte. Mi-am găsit rapid forţa să mă schimb şi apoi am insuflat-o celor din jurul meu cu pasiune şi consistenţă. Atunci le-am spus oamenilor că avem o singură alternativă pentru a depaşi situaţia, în viziunea mea, şi anume aceea de a deveni cei mai buni. A ţinut. Câteva luni mai târziu, compania înregistra rezultate în creştere pe mai mulţi indicatori, câştiga cotă de piaţă şi, mai important, avea o echipă mai performantă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro