AGB-TNS, la final de fuziune

Postat la 14 martie 2006 1 afişăre

AGB Nielsen Media Research reuneste serviciile de masurare a audientei TV din cele doua companii. Nielsen Media Research International, filiala a VNU Group, a anuntat saptamana trecuta ca a incheiat cu succes joint-venture-ul cu AGB Group (WPP) privind masurarea audientelor TV in 30 de state (printre care si Romania), relateaza editia electronica Daily Research News.

AGB Nielsen Media Research reuneste serviciile de masurare a audientei TV din cele doua companii.

Nielsen Media Research International, filiala a VNU Group, a anuntat saptamana trecuta ca a incheiat cu succes joint-venture-ul cu AGB Group (WPP) privind masurarea audientelor TV in 30 de state (printre care si Romania), relateaza editia electronica Daily Research News. Compania - AGB Nielsen Media Research - a fost anuntata la inceputul lunii august a anului trecut si uneste serviciile de masurare a audientei TV din cadrul celor doua companii, cu exceptia celui pe care Nielsen il are in Statele Unite (piata care genereaza aproape jumatate din totalul veniturilor VNU, de 3,9 miliarde USD). 

La nivel mondial, Nielsen Media Research studiaza comportamentul de consum TV la mai mult de jumatate din populatia globului, oferind informatii pentru aproximativ 85% din investitiile in publicitate in intreaga lume. Conform unui studiu recent al Initiative Futures Worldwide (divizia de cercetare a agentiei media Initiative), cel mai rapid ritm de crestere in ce priveste publicitatea atrasa in 2004 l-a avut Internetul (32,8% fata de 2003).  Televiziunea a fost al doilea canal in crestere anul trecut, investitiile in acest canal crescand cu 12.1% fata de 2003 (venituri atrase de 143 miliarde USD), arata acelasi studiu.

In Romania, parteneriatul dintre cele doua companii de cercetare este operational prin compania AGB-TNS International, unicul furnizor oficial de date de audienta TV, de la 1 ianuarie 2004. AGB-TNS a castigat acest statut in urma unei licitatii organizate de Consiliul National al Audiovizualului (CNA), in 2003.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
AGB-TNS,
la final de fuziune
/media-marketing/agb-tns-la-final-de-fuziune-977339
977339
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.