Bilant la TVR
La un an de mandat, presedintele televiziunii publice, Tudor Giurgiu, isi reformuleaza obiectivele. Printre cele mai importante se numara un canal de stiri - in cel mult cinci ani, potrivit planului anuntat - si un departament de new media prin care TVR vizeaza atragerea segmentului de public tanar, de 12-18 ani in special.
La un an de mandat, presedintele televiziunii publice, Tudor Giurgiu, isi reformuleaza obiectivele. Printre cele mai importante se numara un canal de stiri - in cel mult cinci ani, potrivit planului anuntat - si un departament de new media prin care TVR vizeaza atragerea segmentului de public tanar, de 12-18 ani in special. Giurgiu a mai spus ca in primele cinci luni ale acestui an TVR a atras 7,8 milioane de euro net din publicitate, ceea ce reprezinta o crestere cu 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut. El a declinat insa sa comenteze in ce masura acest salt se datoreaza cresterii tarifelor de publicitate.
Surse BUSINESS Magazin estimeaza ca tarifele TVR au crescut cu 25-30%, aceasta inflatie fiind principala cauza a cresterii veniturilor din publicitate ale televiziunii publice. Alti factori care ar fi putut contribui la cresterea acestor venituri ar mai fi transmiterea meciurilor din Cupa UEFA, dar si faptul ca European Drinks a devenit un investitor mai activ pe canalele televiziunii publice. Radu Budes, managing director la Splendid Media (regia de vanzari de publicitate a TVR) nu a divulgat veniturile atrase de pe urma meciurilor UEFA, dar a admis ca European Drinks si-a dublat bugetul pentru comunicarea pe televiziunea publica. In 2005, TVR a avut venituri din publicitate de peste 13,3 milioane de euro, conform raportului de activitate al institutiei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro