Citeşte în noul număr Business Magazin din 19 ianuarie 2015
"Valoarea clientului din România. Cine şi de ce calculează acest indice" este materialul de copertă pe care revista Business Magazin vi-l propune din 19 ianuarie.
COVER STORY: Valoarea clientului din România. Cine şi de ce calculează acest indice
Ce este valoarea în timp a clientului? Cine şi de ce o calculează? Cui îi foloseşte? Care sunt factorii care o influenţează? În ce fel variază în timp şi de la o industrie la alta, de la individ la individ? Sunt doar câteva din întrebările la care am invitat să răspundă reprezentanţi din toate domeniile. Valoarea unui client este un indicator folosit mai degrabă în pieţele avansate şi sofisticate, prea puţin folosit pe piaţa locală. Cert este însă că firmele care l-au adoptat îşi cresc şi veniturile, şi profitabilitatea.
STRATEGIE: Shimon Galon predă lecţia de utilizare a brandului personal
AUTO: Arta de a vinde maşinile care se vând singure
ANTREPRENORI: Inventarea berii artizanale româneşti Zăganu
INTERNAŢIONAL: Masacrul de la Charlie Hebdo. Un război între două lumi
Începând din 17 septembrie 2012, revista Business Magazin se distribuie în exclusivitate în reţelele Inmedio şi Relay sau pe bază de abonament.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro