Citeşte în noul număr din BUSINESS Magazin
"Banii europeni. Cum să fii cu un pas înaintea celorlalţi" este materialul de copertă pe care revista BUSINESS Magazin vi-l propune din 30 iulie. Citiţi în continuare ce alte articole vă recomandă redactorii revistei în noul număr.
COVER STORY: Fondurile care ar fi trebuit să ne salveze de criză
Dacă guvernul român aplica reţeta poloneză, poate că salariile angajaţilor n-ar fi fost tăiate, investiţiile străine nu ar fi atins minime istorice, iar creşterea preţului la benzină nu ar fi supărat atât de tare. Din păcate însă, la mai bine de cinci ani şi jumătate de când s-a dat drumul la "robinetul" cu bani europeni, românia a atras mai puţin de 10% din cele aproape 20 de miliarde de euro oferite gratis de Uniunea Europeană. Cu toate acestea, aproape două miliarde de euro au intrat în economie, iar câţiva antreprenori au reuşit, cu fonduri europene, să îşi construiască o mică afacere, să îşi extindă o hală de producţie de mobilă, să îşi cumpere utilaje pentru a fabrica şerveţele pe care să le vândă apoi marilor lanţuri de retail sau să recalifice câteva sute de angajaţi în domeniul panificaţiei sau al managementului. Ce lecţii se pot învăţa din experienţa celor care au luat fonduri europene?
FMCG: Cum meşteresc roboţii Elena şi Gheorghe ţigări de export
25 de milioane de euro a investit filiala locală a Japan Tobacco International pentru mărirea capacităţii de producţie. În acest moment, 65% din ţigaretele fabricate în Pipera iau calea străinătăţii, iar procentul ar mai putea creşte. Fabrica prosperă, iar roboţii din fabrică - botezaţi cu nume neaoşe, ca Elena sau Gheorghe - muncesc la foc continuu.BUSINESS Magazin este revista de business care, într-o manieră clară şi accesibilă, prezintă evenimentele cu adevărat relevante din mediul de afaceri din România şi din lume. De opt ani, evenimentele ce au impact asupra economiei şi mediului de afaceri românesc sunt reflectate cu acurateţe în analizele BUSINESS Magazin, iar premiile obţinute în aceşti ani sunt o recunoaştere a valorii brandului BM. BUSINESS Magazin apare lunea şi poate fi cumpărată de la centrele de difuzare a presei, la preţul de 4,9 lei.
INFRASTRUCTURĂ: Aceleaşi drumuri, bani mai mulţi pentru regii asfaltului
Reluarea proiectelor de infrastructură şi-a pus amprenta şi asupra constructorilor de pe piaţa locală, care au reuşit, în cea mai mare parte a cazurilor, să-şi majoreze businessul anul trecut. Greii construcţiilor nu sunt însă prea optimişti pentru anul 2012.
STRATEGIE: Răspunsurile lui Florin Talpeş la loviturile crizei
Vara lui 2012 aduce noi mutări pe tabla de şah a fondatorului Bitdefender. Cel mai cunoscut antivirus românesc din lume se îndreaptă către zonele cu cel mai mare potenţial de creştere într-un domeniu puternic lovit de criză. Florin Talpeş vede segmentul B2B şi Orientul Îndepărtat drept motoarele principale de creştere pentru afacerea sa. Aventura însă va fi mai grea decât altele.
SERVICII MEDICALE: Soluţia pentru tratament gratuit la privat prin asigurarea publică
Doar de ordinul miilor sunt pacienţii care îşi folosesc asigurarea publică de sănătate şi în clinicile sau spitalele private. Simona Ateia, fondatorul lanţului de clinici Medas, spune că face jumătate din business cu Casa de Asigurări, banii sunt decontaţi la timp, iar "democratizarea" accesului la servicii de calitate ar trebui să devină o tendinţă la nivelul întregii pieţe. Când oare?
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro