CONDUITA, PE SCURT
Codul de practica in publicitate, elaborat de Consiliul Roman pentru Publicitate, reglementeaza onestitatea in publicitate. BUSINESS Magazin a facut o selectie a regulilor care pot face obiectul "procentelor" din reclame
Codul de practica in publicitate, elaborat de Consiliul Roman pentru Publicitate, reglementeaza onestitatea in publicitate. BUSINESS Magazin a facut o selectie a regulilor care pot face obiectul "procentelor" din reclame:
CORECTITUDINE: Publicitatea trebuie sa fie onesta, adevarata si corecta. Sa aiba credibilitate.
PUBLICITATEA INSELATOARE: Publicitatea trebuie sa evite orice afirmatie sau reprezentare care ar induce consumatorul in eroare, chiar si prin omisiune, ambiguitate sau exagerare.
ELEMENTE TEHNICE SI STATISTICE: Termenii, citatele si referirile la testele tehnice si stiintifice trebuie folosite intr-o maniera corespunzatoare, care sa poata fi demonstrata in fata Comitetului si/sau in fata autoritatilor legale. Testele tehnice si stiintifice, precum si datele statistice cu valabilitate limitata trebuie sa fie prezentate ca atare.
PROBAREA ADEVARULUI: Oricine foloseste publicitatea trebuie sa fie in masura sa probeze, la cererea Comitetului, veridicitatea datelor, descrierilor, afirmatiilor, ilustrarilor si testimonialelor folosite.
COMPARATIA: Comparatia indirecta (mentionare non-explicita a numelui competitorilor) este permisa pentru a ilustra diferentele obiective economice si tehnice, avantajele relevante si verificabile, precum si caracteristicile bunurilor si serviciilor carora li se face reclama.
PERCEPTIA: Reclamele nu trebuie sa fie ascunse sau subliminale.
TRATAMENTE FIZICE SI ESTETICE: Publicitatea referitoare la tratamentele fizice si estetice nu trebuie sa ii faca pe consumatori sa creada ca un asemenea tratament are functii terapeutice si reparatorii.
PRODUSE COSMETICE SI DE IGIENA PERSONALA: Publicitatea nu trebuie sa il faca pe consumator sa creada ca respectivele produse au alte caracteristici, proprietati si utilizari decat acelea de a fi aplicate pe piele, in gura sau pe dinti, cu scopul exclusiv sau principal de a le curata, dezodoriza, parfuma, de a le imbunatati aparenta sau de a le proteja.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro