Cu ochii spre 2007
Pentru a vedea ce categorii de clienti si ce advertiseri ar trebui sa aiba in vizor agentiile si oamenii de vanzari din media, BUSINESS Magazin a solicitat sprijinul a peste zece agentii de publicitate. In urma raspunsurilor primite, a selectat urmatoarele:
PE CATEGORII: Alimentar, financiar, retail, telecomunicatii (gratie licentelor noi 3G), dezvoltatorii de ansambluri rezidentiale, jucatorii din energie, sistemul privat de pensii.
PE CLIENTI: Un advertiser nou, deja intrat in planurile pentru 2007 este producatorul israelian de lactate Tnuva (Universal McCann). Iar printre mutarile de conturi importante asteptate in 2007-2008 (nu neaparat sigure) ca urmari a unor pitchuri internationale / parteneriate in retea ar putea fi Orange, Vodafone, Unicredit (dupa ce va ingloba HVB-Tiriac), Danone, Colgate-Palmolive (acestea doua pe partea de media), Unilever (surse BUSINESS Magazin spun ca Unilever si-ar revizui bugetul de media la nivel local, estimat la circa 7 mil. euro); Dacia-Renault (ar putea organiza pitch de media, este o presupunere a unui interlocutor).
SURSE: INTERLOCUTORII PENTRU ACEST ARTICOL;
SURSE BUSINESS MAGAZIN. PRINTRE AGENTIILE SOLICITATE, DAR CARE NU AU OFERIT INFORMATII SE NUMARA: GRUPUL GRAFFITI / BBDO, MCCANN ERICKSON, SCALA JWT, YOUNG & RUBICAM, ZENITH MEDIA.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro