De la caietul de sarcini citire

Postat la 27 septembrie 2005 1 afişăre

Termenii de referinta ai campaniei transmisi participantilor la licitatie au continut anumite cerinte "precise" cu privire la targeturi de media si la "modalitatea de selectie" a canalelor de comunicare, spune Optimedia. Care au fost principalele cerinte?

Termenii de referinta ai campaniei transmisi participantilor la licitatie au continut anumite cerinte "precise" cu privire la targeturi de media si la "modalitatea de selectie" a canalelor de comunicare, spune Optimedia. Care au fost principalele cerinte?

 

TV: Realizarea unui media plan pentru difuzarea spoturilor TV, timp de trei saptamani cu          atingerea a 500 GRP (1) national urban, dintre care minimum 200 GRP intre orele 19.00 - 23.00, pe primele trei posturi private de televiziune cu audienta nationala in ordinea audientei; Servicii de  achizitie spatii TV (media buying) conform media planului (2);

RADIO: Realizarea unui media plan privind difuzarea, timp de trei saptamani, a 400 de spoturi pe primele 4 statii private de radio cu retea nationala, in ordinea audientei, din care 40% cu difuzare intre orele  6.00 - 9.00; Preferinte: inainte de buletinul de stiri, ultimul spot din calup; Servicii de achizitie spatiu radio (media buying) conform media planului (2);

PRESA SCRISA: Realizarea unui media plan privind realizarea machetelor de presa in primele sase cotidiane de informare generala, clasificate in functie de tirajul total difuzat (3) si in publicatiile saptamanale Capital si Academia Catavencu (4);

INTERNET: realizarea si difuzarea unui banner pe Internet timp de 3 saptamani, urmand a avea minim 4.000.000 de afisari pe: 11 pagini web (cotidiane centrale si televiziuni) si 10 portaluri

 

(1) GRP a Gross Rating Point (punct de audienta);

(2) Clasificarea posturilor TV / radio trebuia realizata pe baza documentelor doveditoare (clasificarea oficiala realizata de TNS AGB Data Research);

(3) Clasificarea celor sase cotidiane trebuia realizata pe baza documentelor doveditoare conform clasificarii oficiale BRAT (Biroul Roman de Audital Tirajelor). (

4) De remarcat ca cele doua publicatii au facut abstractie de la criteriul "tirajului total difuzat", fiind indicate specific in media plan.

 

Sursa: Mercury Promotions.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
De la caietul de sarcini citire
/media-marketing/de-la-caietul-de-sarcini-citire-1004709
1004709
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.