Discovery vrea mai mult
Discovery Networks Europe (DNE), diviziune a Discovery Communications, isi extinde operatiunile si prezenta in Romania prin deschiderea unui birou local in Bucuresti. Totodata, DNE a anuntat si lansarea unui semnal Discovery Channel dedicat pietei autohtone.
Discovery Networks Europe (DNE), diviziune a Discovery Communications, isi extinde operatiunile si prezenta in Romania prin deschiderea unui birou local in Bucuresti. Totodata, DNE a anuntat si lansarea unui semnal Discovery Channel dedicat pietei autohtone.
Biroul va avea o echipa de vanzari afiliate si alte functii de sustinere, dupa o campanie de recrutare. In termeni de oportunitati pentru advertiserii si sponsorii din Romania, localizarea ofertei Discovery se traduce prin contracte non-standard, cum ar fi programele sponsorizate sau promo-uri locale. "Privim cu incredere dezvoltarea fenomenului pay TV din Romania. Semnalul propriu ne va furniza o oferta de advertising si de vanzari mult mai puternica, de care advertiserii locali vor putea beneficia, la fel cum s-a intamplat odata cu lansarea semnalului Discovery Channel in Ungaria, la inceputul anului trecut", a explicat Katarzyna Kieli.
Deschiderea biroului si lansarea unui semnal dedicat coincide cu cea mai mare campanie de marketing off air lansata de Discovery in Romania, pentru promovarea uneia dintre noile sale serii, "La un pas de moarte". Campania integreaza elemente de afisaj pe panouri exterioare, online, presa scrisa si radio.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro