Efectele promotiei
Dupa trei luni de promotie, la sfarsitul lui 2005, Knorr a castigat cota de piata la cinci categorii, cea mai semnificativa crestere avand-o pe segmentul condimentelor (vezi tabel). Unilever nu a precizat daca aceste cote sunt volumice sau valorice. Referitor la rezultatele estimate in urma promotiilor din acest an, nici Unilever, nici Nestlé nu au comentat.
Categoria | Inainte | Dupa | Crestere |
Condimente | 57,40% | 62,40% | 5,00% |
Supe deshidratate | 46,50% | 49,50% | 3,00% |
Cuburi concentrate | 52,70% | 53,80% | 1,09% |
Bors | 65,10% | 66,90% | 1,80% |
Mustar | 16,40% | 18,30% | 1,90% |
NOTA: PENTRU MAGGI, NESTLE A COMUNICAT URMATORUL REZULTAT: LA INCEPUTUL CAMPANIEI DE ANUL TRECUT, MAGGI AVEA O COTA DE PIATA DE 26% IN VALOARE (DECEMBRIE 2004 - IANUARIE 2005), AJUNGAND LA SFaRSITUL CAMPANIEI LA O COTA DE PIATA DE 31% (APRILIE 2005-MAI 2005), CONFORM DATELOR DE RETAIL AUDIT ACNIELSEN.
Urmărește Business Magazin
![](https://cnt.m.ro/c.gif?id=&pid=341)
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro