Efectele promotiei
Dupa trei luni de promotie, la sfarsitul lui 2005, Knorr a castigat cota de piata la cinci categorii, cea mai semnificativa crestere avand-o pe segmentul condimentelor (vezi tabel). Unilever nu a precizat daca aceste cote sunt volumice sau valorice. Referitor la rezultatele estimate in urma promotiilor din acest an, nici Unilever, nici Nestlé nu au comentat.
Categoria | Inainte | Dupa | Crestere |
Condimente | 57,40% | 62,40% | 5,00% |
Supe deshidratate | 46,50% | 49,50% | 3,00% |
Cuburi concentrate | 52,70% | 53,80% | 1,09% |
Bors | 65,10% | 66,90% | 1,80% |
Mustar | 16,40% | 18,30% | 1,90% |
NOTA: PENTRU MAGGI, NESTLE A COMUNICAT URMATORUL REZULTAT: LA INCEPUTUL CAMPANIEI DE ANUL TRECUT, MAGGI AVEA O COTA DE PIATA DE 26% IN VALOARE (DECEMBRIE 2004 - IANUARIE 2005), AJUNGAND LA SFaRSITUL CAMPANIEI LA O COTA DE PIATA DE 31% (APRILIE 2005-MAI 2005), CONFORM DATELOR DE RETAIL AUDIT ACNIELSEN.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro