Efectele promotiei

Postat la 02 mai 2006 1 afişăre

Dupa trei luni de promotie, la sfarsitul lui 2005, Knorr a castigat cota de piata la cinci categorii, cea mai semnificativa crestere avand-o pe segmentul condimentelor (vezi tabel). Unilever nu a precizat daca aceste cote sunt volumice sau valorice. Referitor la rezultatele estimate in urma promotiilor din acest an, nici Unilever, nici Nestlé nu au comentat.

 

Categoria

Inainte

Dupa

Crestere

Condimente

57,40%

62,40%

5,00%

Supe deshidratate

46,50%

49,50%

3,00%

Cuburi concentrate

52,70%

53,80%

1,09%

Bors

65,10%

66,90%

1,80%

Mustar

16,40%

18,30%

1,90%

 


NOTA: PENTRU MAGGI, NESTLE A COMUNICAT URMATORUL REZULTAT: LA INCEPUTUL CAMPANIEI DE ANUL TRECUT, MAGGI AVEA O COTA DE PIATA DE 26% IN VALOARE (DECEMBRIE 2004 - IANUARIE 2005), AJUNGAND LA SFaRSITUL CAMPANIEI LA O COTA DE PIATA DE 31% (APRILIE 2005-MAI 2005), CONFORM DATELOR DE RETAIL AUDIT ACNIELSEN.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Efectele promotiei
/media-marketing/efectele-promotiei-1005807
1005807
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.