Flux si reflux in presa scrisa
Numarul cititorilor de presa scrisa a continuat sa scada usor, potrivit datelor Studiului National de Audienta din perioada ianuarie 2007-ianuarie 2008, dar s-au inregistrat si cresteri in interiorul tuturor categoriilor de publicatii. Pe piata cotidienelor, Gandul a inregistrat aproximativ 196.000 de cititori, in crestere cu 5,4% fata de datele din precedenta livrare de date a SNA, iar Cotidianul a crescut cu 2,9%, pana la 179.000 de cititori.
In ceea ce priveste publicatiile saptamanale de business, revista BUSINESS Magazin a crescut cu 3,4%, pana la 60.000 de cititori si Saptamana Financiara cu 3,9%, la 238.000 de cititori, in timp ce Capital a scazut cu 3,6%, la 270.000 de cititori. Pe segmentul revistelor gossip & people au crescut publicatiile Ciao cu 9,8%, pana la 371.000 de cititori si VIP cu 0,9%, la 221.000 de cititori. Saptamanalele cu cei mai multi cititori sunt Pro TV Magazin (890.000), Libertatea de Duminica (870.000) si Gazeta Sporturilor de Duminica (611.000). Cat priveste piata revistelor lunare, in categoria revistelor pentru femei au inregistrat cresteri “Ce se intampla, doctore?” care a ajuns la 366.000 de cititori, Tabu, care a fost citita de aproximativ 167.000 de oameni si Tango cu 64.000 de cititori. Alte reviste care au inregistrat cresteri au fost Descopera, Men’s Health, FHM, Promotor, Quattroroute, AutoMotor si Sport. Cele mai citite publicatii lunare sunt Practic in Bucatarie (1.065.000), Rebus (705.000) si Revista de film HBO (577.000).
Datele au fost culese de institutele de cercetare IMAS si Metro Media Transilvania, in perioada 22 ianuarie 2007 - 20 ianuarie 2008, pe un esantion reprezentativ pentru persoanele cu varsta intre 14 si 64 ani din mediul urban.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro