Grand Effie: Headvertising

Postat la 03 aprilie 2007 1 afişăre

Headvertising a castigat marele premiu la cea de-a patra editie a festivalului Effie cu campania "Smaller but handier", realizata pentru Gazeta Sporturillor. Acest premiu este un argument in plus pentru demersul agentiilor de a convinge clientii sa aiba curajul de a paria pe idei indraznete care se dovedesc si eficiente.

Headvertising a castigat marele premiu la cea de-a patra editie a festivalului Effie cu campania "Smaller but handier", realizata pentru Gazeta Sporturillor. Acest premiu este un argument in plus pentru demersul agentiilor de a convinge clientii sa aiba curajul de a paria pe idei indraznete care se dovedesc si eficiente.

 

"Lasati agentiile sa faca lucrurile pentru care le platiti", este indemnul  spus de Serban Alexandrescu (director de creatie in cadrul Headvertising) la primirea premiului si una dintre cele mai aplaudate replici spuse la gala. Pe langa Grand Effie, Headvertising si-a mai adaugat in portofoliu doua premii gold, pentru Gazeta Sporturilor si pentru HVB Tiriac Bank  si doua bronzuri, pentru Grania - "Never stops growing" si pentru Dolce - "When are you dolce?".

 

In cursa pentru finala Grand Effie au mai intrat Next Advertising si CAP, pentru campania Salonta, si Graffiti BBDO, pentru campania "The guide", facuta pentru Banca Romaneasca.

 

Cele mai eficiente agentii din industrie au fost premiate cu Gold Effie: agentiile Next Advertising, pentru campaniile "Salonta" (categoria "Food Products I"), Leo Burnett & Target cu campaniile "Super Mame" pentru Tide (categoria "Non Food Products"), "Equity campaign 2006" pentru Bergenbier (categoria "Alcoholic Beverages"), "New q-pack shape for smart guys" tot pentru Bergenbier, aceeasi categorie. La categoria "David vs. Goliath", aurul a fost castigat de Graffiti BBDO pentru campania "The guide", pentru Banca Romaneasca. Aur au mai primit agentia GMP cu campaniile "Gabriel has a solution for Rosia Montana" (categoria "Image, Social Nonprofit Campaigns"), "The towels invasion" pentru Cocolino (categoria "Promotions FMCG Non Food") si "Cooked chicken doesn’t harm" pentru UCPR (categoria "Others"), agentia Cohn & Jansen/ Ashley & Holmes cu campania "Coverage" pentru Cosmote (categoria "Telecommunications"), agentia Engines Servicii de Comunicare cu campania "Dero summer edition" pentru Dero Surf (categoria "Promotions FMCG Non Food"), agentia Propaganda cu campania "The bribe on the radio?" pentru Radio Guerrilla (categoria "Promotions Non FMCG Services").

 

Anul acesta, din 71 de campanii inscrise s-au calificat in finala 51. O singura categorie nu a avut inscrieri, "Non Alcoholic Beverages". La categoriile "Food Products II", "Retail", "Durables", "Promotions FMCG Food", "Promotions Non FMCG Products", "New Product and Service Introduction" si "Renaissance" nu s-a acordat Gold Effie.

 

Ajuns la cea de-a patra editie, Effie este un festival destinat industriei de advertising din Romania, care premiaza reusita in atingerea si depasirea obiectivelor de marketing si comunicare. Festivalul Effie 2007 este organizat in Romania de IAA si UAPR, aceasta editie fiind organizata si cu ajutorul agentiei Millenium Communications.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Grand Effie: Headvertising
/media-marketing/grand-effie-headvertising-1008757
1008757
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.