IAA European Summit 2007 Europe. Continuous Change

Postat la 26 iunie 2007 2 afişări

Cea mai importanta reuniune a profesionistilor europeni din industria de marketing si comunicare, IAA European Summit 2007, va avea loc la Bucuresti intre 26 si 28 septembrie.

Cea mai importanta reuniune a profesionistilor europeni din industria de marketing si comunicare, IAA European Summit 2007, va avea loc la Bucuresti intre 26 si 28 septembrie.

 

Europa  este  continentul cu cel mai mare numar de tari membre IAA si reprezinta locul in care metodele, instrumentele si modalitatile de a face comunicare si publicitate sunt larg raspandite si in acelasi timp atat de diferite. Summitul este raspunsul la nevoia unor discutii pe teme specifice industriei de marketing si comunicare la nivel european – despre tendinte, noutati si provocari din domeniu - pentru ca problemele europene au nevoie de solutii europene. Evenimentul, ce va avea loc la Palatul Parlamentului, isi propune sa dezbata noi directii pentru industria publicitara, in contextul dezvoltarii accelerate a tehnicilor de comunicare. Sub deviza  "Europe. Continuous Change", Summitul va atinge trei arii principale de interes pentru comunitatea profesionistilor in marketing si comunicare: Legislation and Self Regulation, Communication Planning & Research si Corporate Social Responsibility.

 

Pana in prezent, organizatorii au reusit sa aduca sub umbrela IAA European Summit 2007 mari personalitati nationale si internationale, care au contribuit activ de-a lungul timpului la evolutia domeniului marketingului si comunicarii: Alan Rutherford (Vice President, Global Media, Unilever), Nick Waters (Chief Executive Officer, MindShare EMEA), Steve Garton (Global Head of Media, Synovate), Adrian Sarbu (Regional Director, Central Media Enterprise, Chairman and CEO, PROTV Romania and Czech Republic), Deborah Malone, Publisher, inter national ist, Jean-Pierre Teyssier (Chairman, European Advertising Standards Alliance), Santiago Gowland (Global Director of CSR, Unilever), Solange Montillaud Joyel (Project Director, United Nations Environment Program), Wally Olins (The Branding Guru), Diana Verde Nieto (Founder, Clownfish), Anthony Kleanthous (Strategic Advisor, WWF), Karin Lailani (Senior Vice President Marketing, Interface Flor), Tony Pigott (Global CEO, EthosJWT), Richard Hunt (Founder, Registrra - Czech Republic), Mihaela Ungar (President, Romanian Advertising Counsel), Joseph Ghossoub (President, IAA Worldwide), Erich Buxbaum (President, IAA Europe), Carla Michelotti (IAA VP Government Affairs and Self Regulation).

 

Valoarea estimata a acestui eveniment, incluzand toate parteneriatele media, se ridica la un milion si jumatatede euro. Sponsorii principali ai summitului sunt: Coca-Cola, Rompetrol, Unilever, Audi, Stella Artois, P&G, Ursus, Vodafone. Partenerii media internationali ai evenimentului sunt institutiile de presa: BBC World,

 

Financial Times si Internationalist Magazine, iar in acest moment organizatorii sunt in negocieri avansate cu International Herald Tribune si The Economist. In ceea ce priveste partenerii media nationali, organizatorii beneficiaza de sprijinul grupului MediaPro si al grupurilor de presa Business Media Group si Ringier.

 

Campania de promovare a evenimentului a fost realizata pro bono de McCann Erickson Romania.

Urmărește Business Magazin

/media-marketing/iaa-european-summit-2007-europe-continuous-change-1009680
1009680
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.