IN THE SPOTLIGHT
Ideea: Fiecare bucurie este mai mare atunci cand o impartasesti cu cei dragi
Client: Orange
Brand:
Agentia: Leo Burnett
Canale: TV, presa scrisa, radio, panotaj stradal si materiale pentru punctele de vanzare
Leo Burnett a realizat campania "Orange Young" - un nou program ce ofera tinerilor abonati si utilizatorilor de cartele PrePay o noua gama de facilitati - conceputa in jurul ideii ca fiecare bucurie este mai mare atunci cand o impartasesti cu cei dragi.
Mesajul "castiga impreuna cu prietenii" a fost pus in valoare cu executii pentru TV, presa, radio, panotaj stradal si materiale pentru punctele de vanzare. Pentru executia TV, agentia a continuat platforma de comunicare dezvoltata de Orange impreuna cu Wieden & Kennedy Londra. Spotul TV din cadrul campaniei este o premiera pentru Romania, fiind realizat in intregime folosind personaje-jucarie. Utilizarea tehnicii "stop-frame" creeaza un stil vizual foarte modern si inovator, extrem de apreciat in randul tinerilor.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro