IN THE SPOTLIGHT
Ideea: Fiecare bucurie este mai mare atunci cand o impartasesti cu cei dragi
Client: Orange
Brand:
Agentia: Leo Burnett
Canale: TV, presa scrisa, radio, panotaj stradal si materiale pentru punctele de vanzare
Leo Burnett a realizat campania "Orange Young" - un nou program ce ofera tinerilor abonati si utilizatorilor de cartele PrePay o noua gama de facilitati - conceputa in jurul ideii ca fiecare bucurie este mai mare atunci cand o impartasesti cu cei dragi. Emilian Arsenoaiei, Creative Director al Leo Burnett, declara: "E o poveste simpla despre lucruri care se pot intampla doar intre prieteni, o poveste spusa, speram noi, cu charisma".
Mesajul "castiga impreuna cu prietenii" a fost pus in valoare cu executii pentru TV, presa, radio, panotaj stradal si materiale pentru punctele de vanzare. Pentru executia TV, agentia a continuat platforma de comunicare dezvoltata de Orange impreuna cu Wieden & Kennedy Londra. Spotul TV din cadrul campaniei este o premiera pentru Romania, fiind realizat in intregime folosind personaje-jucarie. Utilizarea tehnicii "stop-frame" creeaza un stil vizual foarte modern si inovator, extrem de apreciat in randul tinerilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro