IN THE SPOTLIGHT

Postat la 10 iulie 2007 1 afişăre

IDEEA: Traieste in armonie cu Electrolux

CLIENT: ELECTROLUX

BRAND: Electrolux

AGENTIE: LOWE PR

CANALE: TV, Internet

 

Agentia Lowe a lansat campania de comunicare "Electrocasnice care aduc armonie in bucataria ta" pentru Electrolux, punand in centru inovatia companiei, bucataria Distinctive Hosting.

 

Noua campanie de comunicare Electrolux incurajeaza consumatorii sa devina actori pe scena bucatariei. Campania beneficiaza de un spot TV si o campanie de Internet pe portaluri relevante.

 

Protagonista campaniei este bucataria Distinctive Hosting creata conform noii filozofii Electrolux - Global Design. Astfel, in cadrul acestei filozofii au aparut trei game de produse care corespund dorintelor consumatorilor in functie de cerinte: Insight, Inspire si Intuition.  Spotul TV a fost filmat la Praga, iar campania de Internet include un joc distractiv "Muzica bucatariei tale".

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IN THE SPOTLIGHT
/media-marketing/in-the-spotlight-1009776
1009776
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.