In the spotlight
Ideea: Zaraza isi respecta clientii
Client: Murfatlar Romania
Brand: Zaraza
Agentia: Next Advertising si Cap
Canale: TV
Next Advertising si Cap au lansat o campanie ce anunta asocierea Zaraza cu importante carti din literatura universala. Campania este formata din doua spoturi: primul promoveaza pachetul ZarazaAromanul "Procesul" al lui Kafka, iar cel de-al doilea pachetul ZarazaAromanul "3 intr-o barca" de Jerome K. Jerome. Dupa ce Zaraza si-a definit pozitia fata de sustinerea adevaratelor valori si a "adevaratilor domni" prin campaniile de la sfarsitul anului trecut, campania de acum face un pas inainte. "Zaraza este primul brand care a avut curajul sa supere o anumita categorie de populatie. Daca spui «respect» trebuie sa arati respect", a declarat Raluca Feher, copywriter al Cap.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro