In the spotlight
Ideea: Pepsi Light le intelege pe femei
Client: Pepsi Co
Brand: Pepsi Light
Agentia: Graffiti BBDO
Canale: TV, presa scrisa
Agentia Graffiti BBDO semneaza noua campanie Pepsi Light, care isi propune sa prezinte dorintele si dilemele cotidiene ale femeii obisnuite. Strategia de comunicare are ca scop crearea unei identificari emotionale cu brandul, prin intermediul unor situatii aparent banale pentru barbati, dar consumatoare de efort si energie pentru femei. "Doar o femeie poate intelege ca scrierea unui SMS pentru el iti poate lua ore intregi. Ca sfaturile de la prietene sunt nu numai placute, dar chiar necesare... Si Pepsi Light", sunt cateva din mesajele campaniei, care se va desfasura la nivel national intre 15 septembrie si 31 octombrie.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro