In the spotlight
IDEEA: Raiffeisen Bank isi redefineste pozitia pe piata din Romania
CLIENT: Raiffeisen Bank
AGENTIA: Saatchi & Saatchi
CANALE: TV, outdoor, presa scrisa, internet
Saatchi & Saatchi a conceput noua campanie de imagine pentru Raiffeisen Bank, bazata pe ideea ca banca devine „partenerul invizibil“ ce ofera clientilor sai un ajutor de care au nevoie pentru a-si implini visele. Sloganul campaniei este „Reusim impreuna!“. „Esenta brandului Raiffeisen este spiritul de echipa“, spune Steven van Groningen, CEO al Raiffeisen Bank. Campania se desfasoara pana la inceputul lunii noiembrie.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro