Interdictii si replieri
CNA a interzis difuzarea noului spot la guma Orbit si aparitia, in emisiunile sportive, a materialelor care poarta sigla "Dinamo TV".
CNA a interzis difuzarea noului spot la guma Orbit si aparitia, in emisiunile sportive, a materialelor care poarta sigla "Dinamo TV".
Reprezentantii Wrigley, compania care produce guma, au spus insa ca vor fi eliminate toate referintele medicale, precum si sintagma "este de ajuns sa mesteci Orbit dupa fiecare masa" - care ar induce ideea, potrivit CNA, ca nu mai trebuie sa se spele pe dinti. CNA a interzis spotul invocand faptul ca nu este permisa difuzarea de publicitate si teleshopping pentru diverse categorii de produse - de la medicamente, vitamine, nutrienti pana la suplimente nutritive, tratamente medicale si produse de larg consum - daca prezentarile din spoturi "asociaza elemente din domeniul medical ce pot sugera un acord sau o recomandare medicala". Spotul interzis de CNA abia fusese lansat si promova guma de mestecat Orbit intr-o noua formula, care ar reduce, potrivit prezentarii, cu pana la 40% riscul aparitiei cariilor.
O alta interdictie data de CNA de saptamana trecuta se refera la sigla "Dinamo TV". CNA a cerut oficial tuturor posturilor de televiziune din
Imediat a venit si replica presedintelui CA al FC Dinamo, Nicolae Badea, care a spus ca nu i se pare normala reactia CNA si ca Dinamo TV "nu este o televiziune clasica". Badea a adaugat ca "Dinamo TV" este marca inregistrata la OSIM si nu o televiziune clasica, in sensul normelor CNA", adaugand ca nu considera "normala reactia domnului Ralu Filip". El a explicat ca Dinamo TV nu emite, dar produce materiale destinate posturilor de televiziune din
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro