Kantar Media Audiences “fura” contractul GfK pentru masurarea audientelor. Vezi cum au reactionat cei de la GfK
Decizia Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor de a schimba compania ca re masoara audientele a suprins piata media si a starnit reactii aprinse in interiorul companiei de cercetare GfK, furnizorul actual al acestor servicii.
Kantar Media Audiences va asigura masurarea audientelor TV in perioada 2012-2015, compania fiind desemnata castigatoare la licitatia organizata pentru alegerea furnizorului unic pentru Serviciul National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV).
In urma acestei decizii, reactia GfK, compania care a masurat pana acum audientele TV, a fost prompta si dura. "Am aflat din presa ca o alta companie este câstigatoarea licitatiei pentru furnizarea serviciului national de masurare a audientelor TV. Suntem surprinsi de decizia ARMA de a schimba furnizorul. Lipsa oricaror discutii intre forul national de supervizare si control al sistemului de masurare a audientelor TV si furnizorul curent al acestui serviciu reprezinta o situatie unica in oricare dintre tarile membre ale Uniunii Europene. In toate aceste tari, forul national este interesat de acuratetea datelor si continuitatea serviciului. Continuitatea serviciului asigura stabilitatea datelor, in timp ce schimbarea furnizorului poate duce, in unele situatii, la modificari dramatice ale rating-urilor", spune Andi Dumitrescu, directorul general GfK Romania.
In aprilie 2010, CNA a transmis printr-un comunicat de presa ca societatile de masurare a audientelor AGB Nielsen Media Research, GfK Romania, Kantar Media si Media Research au fost invitate sa participe la licitatia pentru alegerea furnizorului unic pentru Serviciul National de Masurare a Audientelor TV.
Kantar Media face parte din Kantar Group, divizia de cercetare de piata a grupului WPP. in prezent, În prezent, audienţele TV sunt asigurate de GfK. Compania GfK a fost desemnată, pe 8 ianuarie 2007, câstigătoare a licitatiei pentru masurarea, in exclusivitate, a audientei televiziunilor din România, in perioada 2008 - 2012. La respectiva licitatie s-au mai inscris companiile Mediaresearch din Cehia si TNS-AGB International, precedentul masurator de audiente. GfK a câstigat licitatia cu o oferta financiara in valoare de 7,9 milioane de euro valabila pentru cei patru ani pe care a fost incheiat contractul.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro