LeoShe intra in gentile femeilor

Postat la 21 martie 2007 2 afişări

Nu mai este un secret pentru nimeni ca, intrebarea "Ce-si doresc femeile?" nu poate avea un raspuns coerent, complet, final...Este un "never ending story". Daca vrei sa afli cate ceva din universul feminin, trebuie sa te multumesti cu o imagine, nu cu un film complet, cu un cuvant, nu cu o fraza...si de la ele, construiesti un scenariu in care sa se regaseasca EA.

Nu mai este un secret pentru nimeni ca, intrebarea "Ce-si doresc femeile?" nu poate avea un raspuns coerent, complet, final...Este un "never ending story". Daca vrei sa afli cate ceva din universul feminin, trebuie sa te multumesti cu o imagine, nu cu un film complet, cu un cuvant, nu cu o fraza...si de la ele, construiesti un scenariu in care sa se regaseasca EA.

Leo Burnett a alcatuit o astfel de "colectie de insight-uri" feminine prin Leo She, un proiect ce se ocupa de cercetari inovative asupra unui target exclusiv feminin. Informatiile aduc mesaje relevante despre target si pot fi o sursa de inspiratie  pentru brandurile care se adreseaza femeilor. Rezultatele proiectelor sunt publicate online iar accesul la toate informatiile este gratuit.

Prima cercetare are ca subiect relatia stabila dintre femeie si un partener nelipsit - geanta. Cum se comporta femeia cu geanta ei? Cate feluri de genti exista? Ce se ascunde in geanta unei femei? Iata intrebari la care cei de la Leo Burnett au raspuns scotocind prin 20 de genti. Gentile sunt clasificate dupa rolul pe care il ocupa - "de zi", "de ocazie", "de mers in oras", "de fitze", "de incaput mai multe", "de nunti", dupa ocaziile in care sunt purtate- " de luat la munca", "de iesit seara", dupa  culoare- negre, maro si "de culoare deschisa". Femeile isi  doresc genti incapatoare in care sa-si depoziteze tot ce le este indispensabil: produse cosmetice, de igiena si sanatate, agende, pixuri, amulete norocoase, mancare, telefonul mobil, laptop-ul.

Domnica Margescu, Deputy Editor in Chief & Fashion Director pentru Elle Romania  defineste geanta ca fiind cartea de vizita  a oricarei femei. "ii reflecta personalitatea si  e un obiect pe care il alege cu mare atentie. Iar pentru fashion-victims, geanta e un accesoriu in care au inceput sa investeasca. Marimea gentii este iarasi  foarte importanta: o femeie trebuie sa detina cel putin o poseta plic, o geanta clasica in stilul Chanel si una XXL, pentru fiecare zi. Gentile mari sunt foarte practice si reflecta perfect stilul de viata al femeii de azi-poate sa aiba in ea cele necesare pentru birou, dar si o rochie pentru petrecerea la care merge seara. Pe mine ma reprezinta cel mai bine o geanta foarte mare, in care pot sa am multe lucruri. Bineinteles, ma influenteaza si ultimele creatii ale designerilor, insa nu-mi doresc neaparat sa port must-have-ul sezonului."

Si Andreei Macri, stilist, colaborator la "The ONE", i-a placut ideea  celor de la Leo. "Acest studiu e o initiativa foarte buna,  modul in care a fost conceput apropiindu-se foarte mult de realitate. Geanta iti da un raspuns direct si precis asupra personalitatii unei femei pentru ca este vitrina ei. Din cauza alegerii nepotrivite a gentii , de multe ori femeile transmit mesaje eronate. Eu consider ca geanta trebuie asortata cu personalitatea, nu imi aleg gentile in functie de must-have-ul sezonului. Trebuie sa imi placa si sa se potriveasca cu tipul de activitate pe care o desfasor. Oricum, geanta ma reprezinta."

Raportul Leo She descrie in detaliu fiecare categorie de produs, comportamentul de consumator al femeii in raport cu geanta ei, rolurile gentii. Toate acestea sunt traduse ca informatii pretioase pentru orice brand care se adreseaza femeilor , care isi poate  face loc in gentile lor.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
LeoShe intra in gentile femeilor
/media-marketing/leoshe-intra-in-gentile-femeilor-1008611
1008611
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.