Lider in 2008
PRO TV a incheiat anul 2008 ca lider de audienta in randul televiziunilor din Romania, ramanand postul cu cele mai urmarite programe de stiri, sport, filme sau divertisment. La nivelul publicului sau comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, PRO TV a inregistrat in 2008 o audienta medie de 2,6 puncte de rating si 16,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut o audienta medie de 1,5 puncte de rating si 9,4% cota de piata, urmata de postul Acasa (cu 1,3 puncte de rating si 8,1% cota de piata). La nivelul intregului public din mediul urban, ierarhia ramane aceeasi: PRO TV (2,6 puncte de rating si 14,1% cota de piata), Antena 1 (1,8 puncte de rating si 9,7% cota de piata) si Acasa (1,4 puncte de rating si 7,7% cota de piata).
In ceea ce priveste audienta medie inregistrata in prime-time pe tot anul 2008 (intervalul de maxima audienta cuprins intre orele 19.00-23.00), PRO TV a avut in 2008 un rating aproape dublu fata de cel al Antenei 1. Astfel, pe publicul sau comercial, PRO TV a inregistrat 6,5 puncte de rating si 19,7% cota de piata, urmat fiind de Antena 1 cu 3,8 puncte de rating si 11,4% cota de piata. Pe locul al treilea se afla postul Acasa, cu 3,1 puncte de rating si 9,4% cota de piata.
Tot in 2008, Stirile PRO TV au fost recompensate cu premiul international Emmy pentru campania “Tu stii ce mai face copilul tau?”. De altfel, programele de stiri de la PRO TV s-au aflat in topul preferintelor telespectatorilor pe tot timpul anului. Stirile PRO TV de la ora 07.00 au avut un leadership de 100%, ceea ce inseamna ca au fost lider absolut de audienta pe toate editiile difuzate in 2008. Audienta medie a Stirilor PRO TV de la ora 07.00 a fost, in 2008, la nivelul publicului comercial, de 3,4 puncte de rating si 37,8% cota de piata. Si Stirile PRO TV ale diminetilor de week-end, prezentate de Iulia Vantur si Cosmin Stan, au fost lider de audienta pe toate editiile difuzate (leadership de 100%). Stirile PRO TV de la ora 13.00, prezentate in cursul saptamanii de Ioana Muntean, s-au aflat si ele in topul preferintelor telespectatorilor din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, ca si la nivelul intregii populatii urbane.Jurnalul de la ora 17.00 a adus pentru PRO TV o audienta medie de 4,5 puncte de rating si 25,3% cota de piata in randul publicului comercial. Pe locul al doilea s-a situat Acasa cu 2,3 puncte de rating si 12,6% cota de piata, in timp ce Antena 1 a avut 1,2 puncte de rating si 6,8% cota de piata.