Lider in 2008

Postat la 13 ianuarie 2009 22 afişări

PRO TV a incheiat anul 2008 ca lider de audienta in randul televiziunilor din Romania, ramanand postul cu cele mai urmarite programe de stiri, sport, filme sau divertisment. La nivelul publicului sau comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, PRO TV a inregistrat in 2008 o audienta medie de 2,6 puncte de rating si 16,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 a obtinut o audienta medie de 1,5 puncte de rating si 9,4% cota de piata, urmata de postul Acasa (cu 1,3 puncte de rating si 8,1% cota de piata). La nivelul intregului public din mediul urban, ierarhia ramane aceeasi: PRO TV (2,6 puncte de rating si 14,1% cota de piata), Antena 1 (1,8 puncte de rating si 9,7% cota de piata) si Acasa (1,4 puncte de rating si 7,7% cota de piata).

In ceea ce priveste audienta medie inregistrata in prime-time pe tot anul 2008 (intervalul de maxima audienta cuprins intre orele 19.00-23.00), PRO TV a avut in 2008 un rating aproape dublu fata de cel al Antenei 1. Astfel, pe publicul sau comercial, PRO TV a inregistrat 6,5 puncte de rating si 19,7% cota de piata, urmat fiind de Antena 1 cu 3,8 puncte de rating si 11,4% cota de piata. Pe locul al treilea se afla postul Acasa, cu 3,1 puncte de rating si 9,4% cota de piata.
 
Tot in 2008, Stirile PRO TV au fost recompensate cu premiul international Emmy pentru campania “Tu stii ce mai face copilul tau?”. De altfel, programele de stiri de la PRO TV s-au aflat in topul preferintelor telespectatorilor pe tot timpul anului. Stirile PRO TV de la ora 07.00 au avut un leadership de 100%, ceea ce inseamna ca au fost lider absolut de audienta pe toate editiile difuzate in 2008. Audienta medie a Stirilor PRO TV de la ora 07.00 a fost, in 2008, la nivelul publicului comercial, de 3,4 puncte de rating si 37,8% cota de piata. Si Stirile PRO TV ale diminetilor de week-end, prezentate de Iulia Vantur si Cosmin Stan, au fost lider de audienta pe toate editiile difuzate (leadership de 100%). Stirile PRO TV de la ora 13.00, prezentate in cursul saptamanii de Ioana Muntean, s-au aflat si ele in topul preferintelor telespectatorilor din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, ca si la nivelul intregii populatii urbane.
Jurnalul de la ora 17.00 a adus pentru PRO TV o audienta medie de 4,5 puncte de rating si 25,3% cota de piata in randul publicului comercial. Pe locul al doilea s-a situat Acasa cu 2,3 puncte de rating si 12,6% cota de piata, in timp ce Antena 1 a avut 1,2 puncte de rating si 6,8% cota de piata.
 
Vedeta programelor de stiri a ramas principala editie de la ora 19.00, prezentata de Andreea Esca, iar in week-end de Oana Andoni. PRO TV a inregistrat la nivelul publicului sau comercial o audienta medie de 8,3 puncte de rating si o cota de piata de 30%. Clasamentul se mentine si pentru ultimul jurnal al zilei, Stirile noptii plasandu-se pe primul loc, cu o audienta medie de 4 puncte de rating si 13,2% cota de piata, pe publicul comercial.
 
Cea mai noua emisiune ce poarta amprenta Stirilor PRO TV - “Romania, te iubesc!” - a avut in 2008 o audienta medie de 4,1 puncte de rating si 12,8% cota de piata. Pe locul al doilea s-a situat Prima TV cu 3,8 puncte de rating si 11,9% cota de piata, in timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul al treilea, cu 3,1 puncte de rating si 9,7% cota de piata.
 
Anul trecut, meciurile din UEFA Champions League, difuzate de PRO TV, au fost lider incontestabil de piata, cu o audienta medie de 10,6 puncte de rating si 30,2% cota de piata, situandu-se in top atat pentru publicul din mediul urban cu varste intre 18-49 de ani, cat si la nivelul intregului public din mediul urban.
 
La capitolul divertisment, anul trecut a reconfirmat statutul de lider al productiei “Dansez pentru tine”. Emisiunea prezentata de Stefan Banica si Iulia Vantur a fost pe toate categoriile de public, in toate editiile sale din 2008, lider de audienta. La nivelul intregii populatii, editiile “Dansez pentru tine” din 2008 au fost urmarite in medie de aproape un milion si jumatate de telespectatori. In aceeasi categorie, emisiunea prezentata de Catalin Maruta, “Happy Hour”, s-a situat, in medie, pe toate editiile sale, pe primul loc in topul audientelor pe 2008, pe toate categoriile de public. La nivelul publicului-tinta al PRO TV, “Happy Hour” a inregistrat in perioada 14 ianuarie - 19 decembrie 2008 o medie de audienta de 4 puncte de rating si 19,3% cota de piata, ceea ce inseamna primul loc.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
PRO TV,
audiente,
lider
/media-marketing/lider-in-2008-3742931
3742931
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.