Mihaela Nicola: ”Monologul din marketing a murit”

Postat la 16 noiembrie 2011 99 afişări

”Eu cred că monologul în marketing a murit, marketingul însă este o ştiinţă. Nu o putem îngropa, nu o putem comemora”, spune Mihaela Nicola, CEO The Group.

Unele companii şi branduri au o prezenţă foarte puternică în reţelele de socializare. Şi faptul că "noi îi acceptăm ca prieteni în reţea, înseamnă că marketingul nu a murit", argumentează Nicola, punctând că acest lucru înseamnă că marketingul s-a adaptat, s-a reinventat într-un fel în care consumatorul înţelege astăzi dialogul cu brandurile organizaţionale. "Marketingul e o împletire de instrumente care determină şi produsul, ţin cont şi de nevoile consumatorului şi comunică acestuia în feluri noi, adaptate aşteptărilor pe care le are consumatorul". Vladimir Sterescu, country manager la Customer Suport Solutions crede că "marketingul nu poate muri decât într-o companie care moare. Este imposbil să nu faci marketing, indiferent de canalele de comunicare".

Iar Mihaela Nicola completează că marketingul este o ştiinţă cu ingrediente care capătă nuanţe variabile. "Şi toate aceste nuanţe de tip nou care au intervenit între dialogul dintre companie şi consumator au fost adoptate de către oamenii de marketing şi folosite ca atare ca instrumente noi de marketing", mai spune Nicola.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
mihaela nicola,
monolog,
reguli
/media-marketing/mihaela-nicola-monologul-din-marketing-a-murit-8981538
8981538
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.