“Nebunii” din publicitate, oameni creativi si agenţii digitale care generează idei cărora le dăm share zi de zi, vin la iCEE.fest
Ca în fiecare an, festivalul care aduce la Bucuresti giganţii tehnologiei globale are si o parte importantă dedicată creativităţii si celor care vin cu idei care generează emoţie, online.
Pe lângă ei, iCEE.fest 2017 – aici agenda ediţiei din acest - aduce si experţi care cultivă creativitatea pentru organizaţiile care au nevoie permanentă de idei noi pentru a evolua.
Dave Birss, Fondator şi Editor @ OpenForIdeas.org
După 19 ani petrecuţi pe poziţii cheie în cadrul unor agenţii de creaţie majore, Dave scrie acum pentru OpenForIdeas şi oferă sfaturi în zona de creativitate practică.
”The creative management blues” – o prezentare care va îmbina ideile cu muzica şi ”If creativity is the answer, the question is wrong” 16 iunie) sunt cele două sesiuni speciale pe care Dave le va susţine pe scena Upgrade a iCEEfest..
Marcus Wilding, Managing Partner/ Client Leader @ Mindshare
Marcus va vorbi, printer altele, despre "Image_Hack", o iniţiativă derulată de Mindshare, pentru Unilever, care îşi propune să schimbe “dictatura Photoshop” si stereotipurile după care sunt văzute femeile în media şi marketing. Iată povestea, pe scurt:
Steve Bartlett (foto), CEO/ Fondator @ SocialChain
La doar 24 de ani, Steve este un “copil minune” al advertisingului din Marea Britanie, compania sa fiind una dintre cele mai bine cotate ale momentului.
Campania "Welcome to Zlatan" a fost realizată în mometul în care atacantul suedez a fost transferat la Mancherster United.
Kris Smith, General Manager Europe şi Sicco Wegerif, Head of Platforms, ambii de la Media Monks
Campania lor, "Google: Nightwalk in Marseille" este prima care foloseşte Google Street View pe timpul nopţii. E doar una dintre producţiile spectaculoase ale celor de la Media Monks.
Fadi Shuman, Global Chief Digital Officer @ Geometry Global, o agenţie cu echipe în 56 de pieţe şi expertiză în eCommerce, digital şi trade marketing, va fi si el present.
Bruno Ribeiro, Creative Director şi Fred Bosch, Head of Digital Innovation (Madrid), ambii de la Mullen Lowe, agenţie creativă celebră, care operează în mai mult de 65 de pieţe.
Aceasta este campania ”Try My Bra” pentru sloggi, parte a Triumph Group.
Damola Timeyin, Strategy Director şi Kate Murphy, Associate Creative Director, ambii de la BBH, una dintre cele mai importante agenţii de creaţie la nivel mondial.
Cei doi revin la iCEE.fest după succesul prezentării de anul trecut: In Pursuit of the Idea
Multe alte nume sunt confirmate în zona de creaţie, printre care:
Jeanette Okwu, Global Business Director, Digital & Social Media @ Spark 44
Katy Howell, CEO @ Immediate Future
Ravid Kuperberg, Partner @ The Mindscapes
*****
Unul dintre cele mai importante festivaluri de digital tech şi Internet din regiune, iCEE.fest a publicat Agenda pentru ediţia 2017.
Nu vor lipsi giganţii internetului - Facebook şi Google - iar temelor deja consacrate, precum Realitatea Virtuală & Augmentată, AdTech, eCommerce, Startups sau e-Health li s-au alăturat anul acesta Smart Homes şi Fintech.
Ultimele bilete disponibile la iCEE.fest 2017 (Bucureşti, 15 şi 16 iunie) sunt puse în vânzare pe site-ul oficial.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro