Pro si contra francizei
Desi balanta pare echilibrata, statisticile arata ca o afacere demarata in regim de franciza are de cinci ori mai multe sanse de reusita decat in cazul unui start-up.
Desi balanta pare echilibrata, statisticile arata ca o afacere demarata in regim de franciza are de cinci ori mai multe sanse de reusita decat in cazul unui start-up.
PUNCTE TARI
- Notorietatea brandului sub care activeaza francizatul (agentia)
- Instruirea si asistenta permanenta pe care francizorul (reteaua de publicitate) le ofera partenerului sau pe perioada de derulare a afacerii in franciza
- Beneficiul folosirii unor baze de clienti comuni ai retelei de franciza, precum si beneficiul campaniilor de promovare realizate la nivel global
- Raportul de succes al afacerile demarate in sistem de franciza fata de cea a afacerilor "pe cont propriu", in afara unei retele, este de 5:1.
PUNCTE SLABE
- Obligatia francizatului de a achita anumite taxe si contributii francizorului
- Obligatia francizatului de a respecta intocmai regulile, principiile si standardele impuse de francizor
- Riscul francizorului de a nu face cea mai buna alegere. Partenerul poate fi incapabil sa conduca afacerea in aceleasi conditii de eficienta si poate dauna imaginii retelei
- Imposibilitatea francizorului de a avea un control atat de strict incat sa previna orice incercare sau modalitate de fraudare a intereselor (financiare) ale francizorului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro