Retailerii scot tiraje mai mari decat ziarele: 10 mil. euro in pliante

Postat la 23 aprilie 2010 72 afişări

Cutiile postale din blocuri au devenit in ultimii ani neincapatoare pentru cataloagele cu ofertele marilor lanturi de magazine. Lupta pentru clienti scoate anual peste 10 milioane de euro din buzunarele retailerilor alimentari pentru promovarea directa.

Hipermarketurile sunt cei mai agresivi retaileri in promovare, avand bugete anuale de peste un milion de euro pentru tiparirea si distributia revistelor cu produse. Cele mai mari cataloage ale magazinelor alimentare au 50 de pagini si promoveaza circa 500 din cele 40.000-60.000 de articole listate intr-un hipermarket.

Recordul de tiraj este detinut de reteaua Kaufland, care distribuie saptamanal 2,2 milioane de reviste promotionale in 50 de orase. Spre comparatie, cel mai vandut ziar din Romania are un tiraj de peste 1,5 milioane de exemplare pe saptamana.

Cititi mai mult pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
hipermarketuri,
pliante,
costuri,
tiraj
/media-marketing/retailerii-scot-tiraje-mai-mari-decat-ziarele-10-mil-euro-in-pliante-6029131
6029131
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.