SPAIMA SRR

Postat la 31 ianuarie 2006 2 afişări

Oficial sau nu, cunoscatori ai fenomenului publicitatii radio au punctat principalele motive care ar fi putut tine regiile de vanzari departe de aceasta licitatie

Oficial sau nu, cunoscatori ai fenomenului publicitatii radio au punctat principalele motive care ar fi putut tine regiile de vanzari departe de aceasta licitatie

 

TARGET RIDICAT: 2 milioane de euro anual

TIMP: Perioada de vanzare nu a luat in calcul si inceputul de an, afectat licitatiei

SUSTINERE: Lipsa unui plan de marketing si de imagine a SRR, care sa sustina aceasta crestere

STRUCTURA AUDIENTEI: Audienta "imbatranita" a radioului public este mai putin atractiva pentru advertiseri

IMAGINE: SRR a fost deseori tinta unor scandaluri care i-au afectat imaginea

TERTI: Existenta altor organisme cu drepturi asupra spatiului de reclama (inclusiv de revanzare)

EXPERIENTA: Unele agentii au invocat experienta avuta la licitatia organizata de cealalta institutie publica, SRTV (TVR)

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
SPAIMA SRR
/media-marketing/spaima-srr-977474
977474
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.