SPAIMA SRR
Oficial sau nu, cunoscatori ai fenomenului publicitatii radio au punctat principalele motive care ar fi putut tine regiile de vanzari departe de aceasta licitatie
Oficial sau nu, cunoscatori ai fenomenului publicitatii radio au punctat principalele motive care ar fi putut tine regiile de vanzari departe de aceasta licitatie
TARGET RIDICAT: 2 milioane de euro anual
TIMP: Perioada de vanzare nu a luat in calcul si inceputul de an, afectat licitatiei
SUSTINERE: Lipsa unui plan de marketing si de imagine a SRR, care sa sustina aceasta crestere
STRUCTURA AUDIENTEI: Audienta "imbatranita" a radioului public este mai putin atractiva pentru advertiseri
IMAGINE: SRR a fost deseori tinta unor scandaluri care i-au afectat imaginea
TERTI: Existenta altor organisme cu drepturi asupra spatiului de reclama (inclusiv de revanzare)
EXPERIENTA: Unele agentii au invocat experienta avuta la licitatia organizata de cealalta institutie publica, SRTV (TVR)
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro