Un nou titlu de afaceri
De saptamana viitoare, o noua publicatie de afaceri va fi disponibila pe piata: TARGET. Odata cu lansarea revistei TARGET (29 mai), PubliMedia International, compania de publishing a MediaPRO, isi completeaza portofoliul publicatiilor de business - care cuprinde in prezent cotidianul ZIARUL FINANCIAR si saptamanalul BUSINESS Magazin.
De saptamana viitoare, o noua publicatie de afaceri va fi disponibila pe piata: TARGET. Odata cu lansarea revistei TARGET (29 mai), PubliMedia International, compania de publishing a MediaPRO, isi completeaza portofoliul publicatiilor de business - care cuprinde in prezent cotidianul ZIARUL FINANCIAR si saptamanalul BUSINESS Magazin.
TARGET este un lunar glossy, va avea un format asemanator publicatiilor straine Fortune si Forbes si se va axa pe creionarea personalitatii oamenilor de afaceri si a deciziilor lor importante - cele care influenteaza dinamica economica actuala.
Revista scoate de asemenea in lumina idei despre investitii personale pe termen lung, dar va prezenta si ultimele tendinte din lumea afacerilor, economie, politica si tehnologie.
Printre rubricile permanente se numara: Top News (o sinteza a celor mai importante evenimente din luna precedenta); Podium (analizeaza trei dintre cele mai relevante evenimente de business dintr-o luna); Forecast (abordeaza influenta tendintelor internationale asupra climatului economic, politic si social din Romania); Cash-Flow (despre plasamente financiare); New Media (prezinta tehnologiile de ultima ora); Behind the Scene (oamenii din spatele afacerilor) sau The Money Show (bogatul lunii). Iar in fiecare editie TARGET va prezenta diverse clasamente, pe domenii.
O sectiune-cheie a publicatiei va fi insa cea de lifestyle si despre care publisherii spun ca va avea o pondere "consistenta". "TARGET tine cititorii la curent nu doar cu tendintele din business, ci si cu alternativele pe care oamenii de afaceri le au pentru petrecerea timpului liber", spune Cosmina Noaghea, publisher al diviziei Business Press a PubliMedia Intl. "Lectura va fi una relaxanta, continutul publicatiei fiind unul soft", completeaza Noaghea.
TARGET se adreseaza unui public cu varste cuprinse intre 24 si 45 de ani; studii superioare si medii; preponderent rezident in orase mari (peste 200.000 de locuitori); venituri mari si medii; sunt persoane active, independente, cu putere de decizie, implicate in business sau interesate de evolutia vietii economice.
TARGET va avea minim 128 de pagini si va aparea in ultima zi de luni a fiecarei luni, la pretul de 7,9 RON.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro