People first
People First. Cum inovăm comunicarea internă
People First. Cum inovăm comunicarea internă 15 mai 2023

Într-o vreme în care accentul se pune, indiferent de domeniu, pe inovaţie, Allianz-Ţiriac Asigurări şi-a propus, împreună cu agenţia de employee experience Exploratist, să aducă acest trend şi în relaţionarea cu echipa, având ca scop deopotrivă îmbunătăţirea experienţei angajaţilor şi performanţa companiei. La ce metode poţi apela pentru a inova comunicarea internă?...

citește mai mult
BRAND STORY. Comunicarea internă, pilon în buna funcţionare a echipelor
BRAND STORY. Comunicarea internă, pilon în buna funcţionare a echipelor 10 apr 2023

Dincolo de ofertele salariale şi pachetele de beneficii, un aspect important care contribuie la consolidarea relaţiei dintre o organizaţie şi angajaţi este comunicarea internă, menită să le ofere acestora o experienţă bună în cadrul companiei. Pentru planificarea şi implementarea unor experienţe pozitive pentru angajaţi, Coca-Cola HBC România  colaborează cu un...

citește mai mult
BRAND STORY. Biroul altfel
BRAND STORY. Biroul altfel 13 mar 2023

Pe fondul schimbărilor majore legate de mediul de lucru apărute în ultima vreme, ALLIANZ-ŢIRIAC ASIGURĂRI a decis să implementeze un amplu proiect de back-to-office, realizat în parteneriat cu Exploratist. Care au fost paşii urmaţi pentru a uşura tranziţia angajaţilor companiei către întoarcerea la birou?   „Un lucru e cert: mediul de lucru post-pandemic continuă...

citește mai mult
BRAND STORY. Cum îi urezi „Bun venit!” angajatului în noua eră a muncii
BRAND STORY. Cum îi urezi „Bun venit!” angajatului în noua eră a muncii 6 mar 2023

Prezentă de cinci ani pe plan local, platforma de tranzacţionare online CAPEX.com şi-a dezvoltat o cultură axată pe expertiză, inovare, performanţă, învăţare continuă, ambiţie şi crearea unei comunităţi căreia angajaţii să simtă că îi aparţin. În sprijinul acestei strategii, compania a decis să apeleze şi la serviciile de employer branding şi employee experience...

citește mai mult
People First. Back in offline
People First. Back in offline 20 feb 2023

Pentru proiectele complexe şi de impact este nevoie de expertiză completă şi de resurse inovatoare de creare şi implementare. De aceea, pentru organizarea primului eveniment de amploare în format fizic din 2023, după 3 ani de întâlniri online, HEINEKEN a apelat la Exploratist, prima agenţie locală de employee experience din România. Care a fost rezultatul? „Conferinţa...

citește mai mult
Evenimente „out of the box”
Evenimente „out of the box” 20 dec 2021

Când vine vorba de proiecte inovatoare, echipa agenţiei de employee experience Exploratist are o paletă largă de idei. Printre acestea s-a numărat şi ultimul eveniment organizat în 2021: EverGreen Fest. Ce formă a luat acesta? Lansat sub umbrela unui concept de festival, EverGreen Fest este un eveniment de trei zile adresat mai multor grupuri ţintă – echipa HEINEKEN...

citește mai mult
Cum arată o gală în epoca Zoom
Cum arată o gală în epoca Zoom 29 nov 2021

În ciuda pandemiei, în companii lucrurile merg înainte, fie că vorbim de şedinţele zilnice sau de petrecerile de Crăciun, chiar dacă migrarea spre online a schimbat modul în care acestea se desfăşoară. Iar evenimentele corporate nu fac excepţie.   Cu o echipă numeroasă, formată din peste 3.500 de angajaţi, consultanţi în vânzări şi colaboratori, din...

citește mai mult
Eveniment britanic, made in România
Eveniment britanic, made in România 15 nov 2021

Externalizarea a devenit o tendinţă din ce în ce mai prezentă în rândul companiilor din orice industrie. De ce ar alege însă un business internaţional să încredinţeze organizarea unui eveniment cu sute de participanţi în mâinile unei agenţii din România? Pentru ediţia din acest an a evenimentului ELEVATE, organizat în luna octombrie de compania internaţională din...

citește mai mult
Răspuns local la o problemă globală
Răspuns local la o problemă globală 8 nov 2021

Companiile de pretutindeni s-au lovit, odată cu apariţia pandemiei, de bariera restricţiilor şi a trecerii la lucrul în regim remote. Pentru ele, dar şi pentru businessurile antreprenoriale mai mici, care se confruntă cu aceleaşi probleme, o agenţie locală a venit cu un răspuns. Nu singular, ci format din sute de proiecte personalizate. Agenţia de employee experience...

citește mai mult
La vremuri noi, soluţii noi. Ce metodă a găsit o companie pentru a ţine echipa unită într-o industrie în care lipsa forţei de muncă e o problemă reală
La vremuri noi, soluţii noi. Ce metodă a găsit o companie pentru a ţine echipa unită într-o industrie în care lipsa forţei de muncă e o problemă reală 1 nov 2021

Când ai o echipă de aproape 1.000 de angajaţi într-o industrie în care forţa de muncă calificată e o problemă reală, fidelizarea acestora trebuie să fie o prioritate. Vechile strategii nu mai funcţionează însă la fel de bine în noul context adus de pandemie, aşa că e nevoie de o abordare proaspătă, personalizată pe nevoile companiei. Compania de construcţii PORR...

citește mai mult
Echipe diverse, obiective comune
Echipe diverse, obiective comune 25 oct 2021

Treptat, motto-ul Uniunii Europene, „Unitate în diversitate”, este inclus şi în politica internă a companiilor din România, care au înţeles că pentru a-şi îndeplini mai bine obiectivele este important să formeze echipe diverse şi să păstreze unitatea acestora chiar şi în formatul hibrid în care multe au început să funcţioneze în noul context. Cum se traduc concepte...

citește mai mult
Well-being pentru toţi. Ce soluţii au găsit companiile din România pentru a asigura bunul mers al echipelor în perioada pandemică
Well-being pentru toţi. Ce soluţii au găsit companiile din România pentru a asigura bunul mers al echipelor în perioada pandemică 18 oct 2021

În contextul pandemiei, echilibrul între viaţa profesională şi cea personală a devenit mai important decât oricând. Cum trecerea la programe de lucru remote sau hibrid a adus provocări fără precedent în rândul angajaţilor, s-a acutizat şi nevoia ca organizaţiile să implementeze soluţii care să îi ajute pe aceştia în gestionarea provocărilor cu care se confruntă la...

citește mai mult

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.