Ce-si doresc romanii de la o banca?
Criteriul care conteaza cel mai mult in alegerea bancii, pentru cumpararea de produse sau servicii financiare, este rata dobanzii, arata un studiu realizat de compania de cercetare de piata 360insights.
Siguranta este, de asemenea, un beneficiu care trebuie insuflat de catre institutia bancara clientilor, fiind un criteriu de maxim interes, arata acelasi studiu, reprezentativ la nivel urban, pe un esantion de 800 de respondenti cu varste intre 16 si 64 de ani.
Comportamentul personalului se dovedeste de asemenea a fi un element important in alegere, clientii solicitand ca angajatii bancii sa fie in primul rand bine informati, dar si amabili si dispusi sa ajute.
Un sistem bine pus la punct de desfasurare a activitatilor, promptitudinea, dar si adaptarea la nevoile clientilor sunt aspecte care, de asemenea, pot face diferenta intre serviciile bancilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro