Ce-si doresc romanii de la o banca?

Autor: Ioana Mihai Postat la 29 septembrie 2010 41 afişări

Criteriul care conteaza cel mai mult in alegerea bancii, pentru cumpararea de produse sau servicii financiare, este rata dobanzii, arata un studiu realizat de compania de cercetare de piata 360insights.

Siguranta este, de asemenea, un beneficiu care trebuie insuflat de catre institutia bancara clientilor, fiind un criteriu de maxim interes, arata acelasi studiu, reprezentativ la nivel urban, pe un esantion de 800 de respondenti cu varste intre 16 si 64 de ani.

Comportamentul personalului se dovedeste de asemenea a fi un element important in alegere, clientii solicitand ca angajatii bancii sa fie in primul rand bine informati, dar si amabili si dispusi sa ajute.

Un sistem bine pus la punct de desfasurare a activitatilor, promptitudinea, dar si adaptarea la nevoile clientilor sunt aspecte care, de asemenea, pot face diferenta intre serviciile bancilor.

Urmărește Business Magazin

/special/ce-si-doresc-romanii-de-la-o-banca-7431178
7431178
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.