100 Tineri manageri de top. Ioana Cristiana Popescu, Ursus Breweries
Head of Local Premium Brands, Ursus Breweries, 34 de ani
Cifră de afaceri (2022): +2,14 mld. lei
Profit net: +261,8 mil. lei
Număr de angajaţi: 1.607
Ioana Popescu a absolvit Facultatea de Litere din Bucureşti. Ulterior, şi-a început cariera în marketing, acum aproape 15 ani, în cadrul JTI Romania. În ultimii 10 ani a făcut parte din echipa Ursus Breweries, ocupându-se de proiectele unora dintre cele mai importante branduri din companie – Ciucaş, Timişoreana, Peroni, Ursus. În prezent, ea are rolul de head of local premium brands şi coordonează portofoliul de branduri locale premium – Ursus, Ursus Specialităţi, Azuga.
O viziune pentru viitor:
„Consider că ne îndreptăm către o schimbare mare de paradigmă în ceea ce priveşte percepţia asupra carierei şi a muncii, una sănătoasă din punctul meu de vedere, în care starea de bine şi calitatea vieţii primează. Provocarea liderilor va fi să se adapteze cu autenticitate acestei normalităţi şi să fie convinşi că ea nu va compromite performanţa şi dezvoltarea.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro