Cum a facut fata capitalismului cel mai mare magazin universal

Postat la 23 noiembrie 2009 23 afişări

In 1987, clientii magazinului universal Unirea cumparau incaltaminte "pe sub mana" dintr-o hala compartimentata prin rafturi sau bucati de mobilier din lemn masiv. Imediat dupa Revolutie, inainte de Craciun, Unirea a facut vanzari de un miliard de lei intr-o singura zi. Din '94, tinerii au dat Ceasul de la Universitate pe McDonald's-ul de la Unirea pentru intalniri, iar astazi vin aici ca la mall.

Schimbarea consumatorilor, a preferintelor acestora si a pietei a transformat Unirea Shopping Center intr-unul din simbolurile capitalismului. Magazinele intinse astazi pe 60.000 de metri patrati, branduri ca Zara, McDonald's, Mango sau Douglas, zona de entertainment, si plasarea magazinului aproape de kilometrul 0, intr-o zona pe unde trec circa 300.000 de persoane zilnic, fac din Unirea Shopping Center unul dintre cele mai vizitate centre comercial din Romania, o concurenta serioasa pentru mallurile aparute dupa '99.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/cum-a-facut-fata-capitalismului-cel-mai-mare-magazin-universal-5125682
5125682
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.