Cum a facut fata capitalismului cel mai mare magazin universal
In 1987, clientii magazinului universal Unirea cumparau incaltaminte "pe sub mana" dintr-o hala compartimentata prin rafturi sau bucati de mobilier din lemn masiv. Imediat dupa Revolutie, inainte de Craciun, Unirea a facut vanzari de un miliard de lei intr-o singura zi. Din '94, tinerii au dat Ceasul de la Universitate pe McDonald's-ul de la Unirea pentru intalniri, iar astazi vin aici ca la mall.
Schimbarea consumatorilor, a preferintelor acestora si a pietei a transformat Unirea Shopping Center intr-unul din simbolurile capitalismului. Magazinele intinse astazi pe 60.000 de metri patrati, branduri ca Zara, McDonald's, Mango sau Douglas, zona de entertainment, si plasarea magazinului aproape de kilometrul 0, intr-o zona pe unde trec circa 300.000 de persoane zilnic, fac din Unirea Shopping Center unul dintre cele mai vizitate centre comercial din Romania, o concurenta serioasa pentru mallurile aparute dupa '99.
Cititi mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro