Heineken Romania are un nou director general
Incepand cu sfarsitul lui martie, Edwin Botterman, actualul director general al filialei romanesti a producatorului olandez de bere Heineken, va fi inlocuit de Jan Derck van Karnebeek care vine de pe o pozitie similara din Bulgaria.
Jan Derck van Karnebeek lucreaza in cadrul grupului de 16 ani, ocupand diferite functii in Olanda, China, Slovacia si, cel mai recent, in Bulgaria. “In ultimii ani, importanta Romaniei in cadrul grupului a crescut semnificativ, aducand o majorare substantiala atat a venitului din vanzari, cat si a profitului”, a declarat acesta.
Botterman a stat la conducerea Heineken Romania timp de patru ani, perioada in care s-au investit 130 de milioane de euro, vanzarile s-au dublat, iar profitul s-a multiplicat de noua ori, potrivit informatiilor furnizate de reprezentantii companiei. Anul trecut, acesta a finalizat preluarea producatorului autohton Bere Mures, intr-o tranzactie evaluata la 150 de milioane de euro.
Producatorul de bere Heineken a inregistrat pe piata romaneasca o crestere de 26% a brandului Heineken si un avans de o cifra pentru Bucegi, Golden Brau si Ciuc in 2008. Heineken Romania este unul dintre principalii producatori de bere idn tara, cu o cota de piata de 30%, potrivit datelor AC Nielsen din iunie 2008. Grupul are la nivel local cinci fabrici in Craiova, Constanta, Hateg, Miercurea Ciuc si Targu Mures. Printre cele mai importante branduri de pe piata locala sunt importante branduri sunt Heineken, Gösser, Schlossgold, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt si Bucegi.
Cititi aici povestea tranzactiei dintre Heineken si Bere Mures, precum si despre cea mai recenta preluare de pe piata de profil.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro