Interex mizeaza pe magazinele de proximitate
In perioade de criza economica, oamenii se orienteaza mai mult spre magazine de proximitate si mai putin spre hipermarketuri, spune Stanislas Mainfroy, secretarul general al Interex in Romania.
Interex va dezvolta in cadrul noilor magazine zona de alimente proaspete, pentru ca, spune Mainfroy, "aceasta zona este cea care atrage clientii in magazinele de proximitate".
"In Franta compania noastra opereaza supermarketuri de proximitate, ceea ce s-a dovedit alegerea cea mai buna pe timp de criza, deoarece oamenii raman mai mult in apropierea casei", a spus seful Interex din Romania.
In Romania, lantul Interex cuprinde 11 supermarketuri, alte patru urmand sa fie deschise anul acesta. Pentru o parte din magazinele ce urmeaza a fi deschise Interex intentioneaza sa aplice un concept care consta intr-un centru comercial in miniatura care, pe langa supermarket, va cuprinde magazine de tip cafenele sau brutarii.
Cititi aici mai multe despre strategia Interex in 2009.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro