“Mai cu viaţă!”, noul îndemn de la Zuzu
Albalact a lansat noua campanie de comunicare TV pentru iaurturile Zuzu la pahar – “Zuzu iaurt – Mai cu viaţă!” – cu o investiţie de peste 300.000 de euro. Campania promovează iaurturile la pahar, care au intrat în portofoliul Zuzu în primăvara acestui an, dar continuă şi procesul de rebranding al lui mărcii, început în 2010.
Conceptul creativ al campaniei se axează pe evidenţierea, printr-o execuţie inedită, a momentelor de consum al iaurtului natural Zuzu. Astfel putem urmări o zi din viaţa obişnuită a unui personaj care se trezeşte dimineaţa, merge la birou şi îşi urmează activităţile zilnice cu ajutorul iaurtului care îi dă vitalitate.
Lansarea noului spot TV pentru iaurtul la pahar vine la scurt timp după ce compania Albalact a lansat site-ul de brand Zuzu.
Campania de comunicare a fost pregătită de Albalact împreună cu agenţia Next Advertising. "Site-ul maizuzu.ro a plăcut atât de mult, încât ar fi fost păcat să nu extindem ideea şi în restul campaniei", spune Liviu David, Director de Creatie Next Advertising.
Spotul TV "Zuzu iaurt - Mai cu viaţă!" va rula pe TV pe cele mai importante canale TV până la sfârşitul anului. Campania TV va fi completată cu machete de presă în reviste de trade, comunicare de presă şi online. Gama Zuzu iaurt la pahar a fost lansată anul acesta, în prezent, marca fiind lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cotă de 30,4% în volum (conform datelor de piaţă ACNielsen, Iunie 2011), dar este lider şi în total piaţă de lapte (lapte UHT şi lapte pasteurizat), cu o cotă de piaţă de 21,6% în volum (conform datelor ACNielsen, Iunie 2011)*.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro