Nespresso isi va creste vanzarile cu 25% prin vanzarea de esspresoare
Nestle Nespresso, producatorul cafelei portionate pentru segmentul business, isi va majora vanzarile cu 25% in 2010, pana la 3,5 milioane capsule, prin oferte promotionale destinate clientilor pentru achizitionarea espressoarelor la mana a doua.
"Pe fondul crizei financiare ni s-au intors espressoare din piata, din cauza inchiderilor unor birouri si reducerii cheltuielilor companiilor", a declarat Mihaela Scaunasu-Andrei, director de marketing al Brands International, importatorul unic al cafelei Nespresso.
Pentru a isi pastra clientii care se confruntau cu probleme financiare, conducerea Nespresso a devenit mai flexibila si a permis achizitionarea espressoarelor intoarse din piata la un pret de 3.500 lei, masura ce va continua si la anul.
Portofoliul de clienti al diviziei Nestle Nespresso cuprinde 70% clienti de tip "office" si 30% HoReCa, ambele categorii fiind afectate de criza, ceea ce a facut ca volumele comercializate in acest an sa stagneze fata de 2008, la 2,8 milioane capsule, la un pret pe capsula cuprins intre 1,1 si 1,55 lei.
"Si segmentul HoReCa a fost afectat, un numar tot mai mare de persoane alegans sa consume cafeaua acasa", a declarat Scaunasu. Nespresso nu este prezent pe segmentul "business to consumer" (consumatori finali - n.red.) si potrivit reprezentantilor companiei nici nu intentioneaza sa intre pe acest segment pana in 2011.
Gama Nespresso cuprinde din decembrie opt sortimente de Grand Cru, odata cu lansarea cafelei Ristretto Origin India: doua tipuri de Ristretto, doua de Espressos, doua de Lungos si doua de Decaffeinatos.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro