Noul director de marketing la Philip Morris Romania şi Bulgaria este Peter Schmidt
Peter Schmidt este noul director de marketing al Philip Morris România şi Bulgaria. A construit în cadrul Philip Morris International o carieră de 29 de ani iar înainte de venirea sa în România, el a fost global director pentru dezvoltarea brand-ul Marlboro, în cadrul centrului operaţional din Lausanne.
Acolo a avut un rol decisiv în dezvoltarea şi execuţia noii arhitecturi de marcă pentru franciza Marlboro Gold, în perioada 2007-2011.
Peter Schmidt s-a alăturat companiei Philip Morris USA în 1983 în cadrul departamentul de marketing din New York. Patru ani mai târziu, a fost numit marketing manager în Hong Kong, după care s-a mutat în Japonia ca brand manager şi, ulterior, group brand manager. După o experienţă de şase ani în Japonia, el s-a alăturat echipei Philip Morris din Malaiezia timp de trei ani, revenind apoi în Hong Kong ca director de marketing (în 1995). În octombrie 1998, a preluat poziţia de director marketing pentru divizia de Duty Free în Elveţia, continuând cu multe poziţii în cadrul departamentului de marketing de la centrul operaţional al Philip Morris (din Elveţia), fiind responsabil în principal de dezvoltarea mărcii Marlboro în Europa de Est şi Asia de Nord.
Philip Morris România are în jur de 800 de angajaţi, din care aproximativ 500 lucrează în fabrica din Otopeni.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro