Pegasus devine DPD si vrea 10% din piata
Sub umbrela GeoPost, divizia de curierat a Postei franceze, Pegasus tinteste afaceri de sapte milioane de euro in 2008, cu 66%% mai mari decat anul trecut, si o cota de piata de 10%. Din 2009, compania va incepe procesul de rebranduire cu noul logo DPD, detinut de GeoPost
"Ne asteptam la o crestere considerabila a afacerii in Romania, de 66%. Cresterea volumului de expeditii a determinat si mutarea intr-un nou sediu, in Buftea, care are o suprafata de peste 1.500 mp", precizeaza James Gray-Cheape, director executiv al Pegasus Courier SA. Acesta a adaugat Pegasus se va integra complet in sistemul DPD de procesare a coletelor pana la sfarsitul lui 2009, toate cele 74 de depozite Pegasus din România urmand sa fie dotate cu tehnologie DPD pentru înregistrarea si urmărirea coletelor.
Compania si-a bugetat investitii de peste cinci milioane de euro in dezvoltare si rebranding, potrivit lui Marek Rozycki, directorul executiv al GeoPost pentru Europa Centrală si de Est.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană