Primele luni ale anului 2018 vin cu vânzări duble faţă de începutul lui 2017 pentru Chocolissimo

Autor: Andra Stroe Postat la 08 februarie 2018 145 afişări

Pe plan local, brandul premium de ciocolată belgiană Chocolissimo estimează vânzări de 1,2 milioane de lei în primul trimestru al acestui an, în creştere cu 100% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Primele luni ale anului 2018 vin cu vânzări duble faţă de începutul lui 2017 pentru Chocolissimo

Dublarea vânzărilor din această perioadă se datorează în primul rând colecţiei de produse de primăvară, dedicate exclusive pieţei locale, întrucât „România este singura ţară din grup care sărbătoreşte Mărţişorul” declară Aura Oprea, acţionar Savorisa, compania care deţine brandul Chocolissimo pe piaţa locală.

Cele mai vândute produse din portofoliul de ciocolată Chocolissimo sunt cele produse pentru segmentul corporate. „Cele mai frecvente cereri pe care le primim de la clienţii corporate se referă la realizarea unor forme customizate din ciocolată. Majoritatea îşi doresc să producem logo-ul companiei din ciocolată sau, în cazul în care au elemente fizice reprezentative, să le realizăm din ciocolată.“ – adaugă Aura Oprea.

Datorită sărbătorilor precum Valentine’s Day, 1 şi 8 Martie sau Paştele, primul trimestru al anului reprezintă 30% din vânzările anuale ale brandului. În 2017, Chocolissimo a avut vânzări de 2,3 milioane de lei, iar pentru anul în curs estimează o creştere de 50%, până la 3,5 milioane de lei. Valoarea medie a unei comenzi înregistrate pe site-ul companiei este 150 lei.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.