Raport despre criza

Postat la 22 iunie 2009 49 afişări

Peste 250 de manageri intervievati de Ernst&Young au declarat ca veniturile li s-au deteriorat semnificativ in ultimele 18 luni.

In luna ianuarie 2009, Ernst&Young a publicat raportul „ Oportunitati pe timp de criza”, care arata felul in care companiile internationale si-au adaptat strategiile la recesiunea globala si cum vor evolua prioritatile lor. In iunie, compania revine cu acelasi studiu care a inclus directori executivi de la 570 de mari companii internationale.

Studiul arata profunzimea impactului pe care il are recesiunea asupra corporatiilor la nivel mondial. De asemenea, acest sondaj ofera date comparative cu studiul similar publicat de Ernst & Young in luna ianuarie 2009.

Rezultatele studiului arata ca aproape jumatate dintre cei intervievati (43%) au spus ca modelul de operare al afacerii lor a fost definitiv modificat de evenimentele din ultimele 18 luni. Majoritatea directorilor au raportat o deteriorare a veniturilor (58%) si a profitabilitatii (56%), iar 86% au declarat ca pe parcursul ultimului an au accelerat programele de reducere a costurilor, 52% au intensificat planurile de restructurare si 38% au fost nevoiti sa foloseasca instrumentul "program de reducere semnificativa a numarului de angajati".

Pentru urmatoarea perioada, executivii intervievati au raspuns ca sunt interesati in special de profitabilitate (73%), de strategia de stabilire a preturilor (55%) si de relatia cu clientii (52%).

 

Urmărește Business Magazin

/actualitate/afaceri/raport-despre-criza-4588732
4588732
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.