Sefii Iulius Mall Timisoara vor ca mall-ul sa fie cel mai vizitat din tara
Dupa finalizarea procesului de extindere, in aceasta toamna, a centrului comercial Iulius Mall din Timisoara trece, reprezentantii Iulius Group estimeaza ca traficul de vizitatori va creste cu 30% comparativ cu anul trecut, ceea ce ar face ca mall-ul din vestul tarii sa fie cel mai vizitat din tara
"Exista motive majore ce garanteaza cresterea gradului de atractie a Iulius Mall dupa extindere: optimizarea mixului de profile prin atragerea unor noi chiriasi de renume international, deschiderea unui hipermarket, extinderea zonei de food court si cresterea numarului de operatori ai acestuia, noi modalitati de entertaiment si extinderea parcarii la o capacitate de peste 2.500 de locuri”, a declarat Cornel Verigut, managerul Iulius Mall Timisoara.
In contextul extinderii, reprezentantii Iulius Mall Timisoara estimeaza ca traficul mall-ului va creste cu pana la 30%, in conditiile in care in 2008 un numar de 10,8 milioane de vizitatori au trecut pragurile mall-ului banatean, iar prima jumatate a acestui an a adus o crestere a numarului de vizitatori cu 5% fata de anul precedent.
Atingerea obiectivului de crestere a vizitatorilor cu 30% ar duce la un total anual de circa 14 milioane de persoane, ceea ce ar face ca Iulius Mall Timisoara sa fie cel mai vizitat mall din tara. Potrivit unui studiu recent realizat de catre compania de consultanta imobiliara Colliers International, pe baza datelor comunicate de catre proprietarii centrelor comerciale din Bucuresti, cel mai vizitat proiect comercial din Capitala este Unirea Shopping City, cu o medie zilnica de 40.000 de persoane (circa 14,6 milioane vizitatori pe an).
Urmatoarele doua pozitii sunt ocupate, potrivit studiului amintit, de catre Bucuresti Mall si Plaza Romania, ambele dezvoltate si detinute de Anchor Grup, cu o medie de trafic zilnic care poate urca la aprox. 35.000 de persoane (aproape 13 milioane de vizitatori anual). Potrivit consultantilor imobiliari, traficul in majoritatea centrelor comerciale locale a scazut in acest an, in contextul in care proiectele din provincie inregistrau, de regula, in trafic mai scazut comparativ cu cele din Capitala.
In urma procesului de extindere a centrului comercial Iulius Mall din Timisoara, zona de restaurante si cafenele va fi relocata, numarul de locuri disponibile urmand sa fie dublu. Mesele din cadrul food court-ului vor fi dispuse in trei trepte, sub forma de gradena si vor avea forme si dimensiuni variate, numarul total de locuri urmand sa ajunga de la 800 la 1700 de locuri. Programata pentru inaugurare in toamna acestui an, extinderea Iulius Mall Timisoara este in plina desfasurare, in urma unei investitii de 60 de milioane de euro.
In acest an au fost operate deja cateva modificari in ceea ce priveste mixul de chiriasi ai centrului comercial din Timisoara, prin aducerea brandurilor Inditex (Zara, Pull& Bear, Stradivarius si Bershka), Starbucks, Altex si a Samsonite. Intersport si Oltre vor deschide magazine in cadrul mall-ului dupa inaugurarea extinderii. Iulius Mall este unul din cele patru centre comerciale parte a retelei Iulius Mall, dezvoltata de catre omul de afaceri iesean Iulian Dascalu, celelalte trei fiind deschise in Iasi, Cluj si Suceava.
Click aici pentru a citi topul celor mai vizitate centre comerciale din Bucuresti.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro