Stalinskaya a crescut cu 32% in 2009

Postat la 03 decembrie 2009 80 afişări

Vodka Stalinskaya a inregistrat in 2009 o crestere a volumelor comercializate cu 32%, fata de anul anterior si a reusit sa isi consolideze pozitia, detinand o cota de 37% din piata de profil, potrivit unui studiu AC Nielsen, citat de Prodal, compania care detine marca.

"Evolutia cotei de piata a vodcii Stalinskaya demonstreaza ca un segment important de consumatori romani au ramas fideli acestei marci, chiar si in conditii de criza economica, iar altii au devenit consumatori ai produsului", a declarat Florin Radulescu, directorul general al grupului Prodal.

Vodka Stalinskaya a crescut atat pe segmentul retail, cat si pe segmentul HoReCa. Cota de piata in retail s-a consolidat si a inregistrat o usoara crestere ca volum, de la 25% in 2008 la 26% anul acesta, ramanand in continuare lider. Cota de piata ca valoare a ramas constanta, comparativ cu anul trecut. In HoReCa, cota de piata ca volum a ajuns la 40% in 2009, de la 39% anul trecut, iar ca valoare a crescut de la 41% la 43%.

"Avand in vedere ca urmeaza perioada Sarbatorilor de Iarna, ne asteptam ca vanzariloe sa ne consolideze pozitia pe piata", a mai adaugat Radulescu.

Pentru anul viitor, compania prevede o crestere a preturilor in lei, ca urmare a calcularii accizelor la un curs valutar superior. Cu toate acestea, directorul grupului Prodal considera ca o majorare a preturilor nu va avea un efect major asupra consumatorilor fideli.

Prodal se ocupa cu producerea si comercializarea bauturilor spirtoase, inregistrand in 2008 din aceasta activitate o cifra de afaceri de 28,2 milioane euro si un profit net de 1,8 milioane euro.

Piata bauturilor spirtoase s-a ridicat in 2008 la circa 600 milioane euro, potrivit Garant, iar principalii jucatori din aceasta piata sunt Prodal, Alexandrion, Pernod Ricard, BDG si Sollers PPD.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
Stalinskaya,
vodka,
Prodal,
alcool
/actualitate/afaceri/stalinskaya-a-crescut-cu-32-in-2009-5151958
5151958
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.