Black Friday pentru burse, dar şi pentru platformele online de cumpărături: Românii nu au dat iama doar la mâncare
Obiecte pentru lucrul de acasă, televizoarele şi produse de îngrijire a casei şi personală se numără printre cele mai cumpărate produse de pe platforma de comerţ online eMAG, potrivit răspunsurilor oferite de reprezentanţii companiei la o solicitare a Business MAGAZIN.
„Vânzările au înregistrat creşteri semnificative în ultima săptămână în special la categoria produselor de îngrijire pentru locuinţă şi a consumabilelor de tipul detergenţilor, precum şi a produselor care ajuta lucrul de acasa (laptopuri, monitoare, desktop-uri, harduri externe), la categoria produselor pentru copii, la produsele de îngrijire personală, dar şi la televizoare”, spun reprezentanţii eMAG.
De asemenea, ei spun că au remarcat creşteri considerabile la plăţile cu cardul şi au observat că utilizatorii respectă recomandările oficiale şi evită să folosească cash, dar şi zonele aglomerate.
În ceea ce priveşte strategia companiei pentru creşterea numărului de comenzi, reprezentantaţii acesteia spun: „Avem în vedere să suplimentăm numărul de angajaţi pentru a face faţă creşterii volumului de comenzi.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro