Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluţii de ecommerce, atrage o investiţie de 120.000 euro după doar un an de activitate
Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluţii de ecommerce bazate pe platforma Magento, a atras o investiţie strategică în valoare de 120.000 de euro din partea a trei antreprenori români.
Investiţia are loc în contextul unei pieţe locale de comerţ electronic în continuă dezvoltare, cu o rată de creştere anuală de 25% – 30%, estimată să depăşească anul acesta valoarea de 2 miliarde de euro.
Investiţia, care a presupus vânzarea unui pachet minoritar de acţiuni Blugento, vizează extinderea către două noi pieţe internaţionale (europene) şi automatizarea completă a soluţiei Blugento, care va permite reducerea timpului de implementare a magazinelor online şi creşterea numărului de proiecte livrate. Totodată, infuzia de capital reprezintă o primă rundă de investiţii, următoarea fiind programată pentru anul viitor.
Blugento este o soluţie de ecommerce, construită pe platforma Magento, cea mai populară platformă de comerţ electronic din întreaga lume, şi este oferită clienţilor în format SaaS (Software as a Service). Blugento oferă toate funcţionalităţile necesare unui magazin online, în baza unui abonament lunar şi este integrat cu peste 100 de soluţii de plată, curierat, marketing şi alte servicii care oferă avantaje competitive magazinelor online.
„Investiţia confirmă potenţialul soluţiei Blugento şi al pieţei de ecommerce din România, care este încă mult mai puţin dezvoltată decât în alte ţări, precum Ungaria sau Slovacia şi de două ori sub media europeană. Această investiţie ne va permite o dezvoltare accelerată şi, în curând, abordarea altor două pieţe din Europa”, spune Sandu Băbăşan, CEO Blugento.
Până la finalul anului, Blugento îşi va dubla echipa, ajungând la 30 de angajaţi, ţintind ca, în 12 luni, să devină lider pe piaţa soluţiilor de ecommerce din România, cu un venit anual recurent de peste 1 milion de euro.
„Am ales să investesc în Blugento în primul rând datorită echipei din spatele acestui proiect, dar şi a numărului mare de magazine online pe care le-au livrat în câteva luni din momentul lansării. Faptul că echipa managerială a mai făcut un exit recent dintr-un alt start-up software , îmi dă încredere în perspectivele Blugento, fiind convins, de asemenea, de creşterea pieţei de ecommmerce din România" – a declarat Florin Pop, Owner & Managing Partner la Primainvest Capital Management, investitor în Blugento.
Investiţia s-a derulat prin programul SprintPoint, în urma primei runde de evenimente „Investors Dinner" organizate în Cluj şi Bucureşti şi s-a finalizat în doar 8 săptămâni de negocieri.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro