BoemUrban lansează platforma marketplace pentru magazine de fashion creativ
BoemUrban, magazinul online de fashion lansat de antreprenoarea Magda Cojanu în anul 2015 îşi deschide platforma e-commerce către alte branduri de fashion. Încă de la lansare, BoemUrban a pus accentul prin colecţii de îmbrăcăminte originale, nonconformiste, cu piese realizate din materiale naturale, cu broderii, inserţii şi aplicaţii tradiţionale.
Conceptul unic adus pe piaţă de BoemUrban – Produse de design vestimentar boem şi urban - a încheiat anul 2017 cu o cifră totală de afaceri de peste 1,6 miliarde de lei, previziunile până la final de 2018 fiind vizând o creştere de 30%. În acest moment, pe platforma BoemUrban.ro sunt reunite produsele a 18 furnizori, inclusiv produsele proprii. “Din 2017, momentul în care am început să listăm produsele pe BoemUrban.ro, ne bucurăm de vânzări la acelaşi nivel cu cele înregistrate pe platforme cu o vechime de 7-8 ani”, spune Irina Pascu, manager comercial şi acţionar Natalee, cel de-al doilea furnizor la nivel de vânzări de pe platformă, după produsele proprii BoemUrban.
Având în spate o experienţă de retail începută în 2007 printr-un magazin fizic, fondatoarea BoemUrban propune, prin lansarea marketplace-ului, o noutate în e-commerce-ul românesc, aducând împreună creatori, producători şi importatori ale căror produse reprezintă o alternativă la produsele mass-market. “Fiecare furnizor are posibilitatea de a-şi administra catalogul de produse, dar şi comenzile, din platforma BoemUrban.ro. Aceasta a avut parte de o investiţie semnificativă în partea tehnică, de aproximativ 340.000 lei printr-o schemă de Minimis în cadrul Programului de Dezvoltare a Comerţului implementat de Ministerul pentru Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat în 2017. Am vrut să ne asigurăm că experienţa în marketplace este una impecabilă atât pentru clienţi cât şi pentru seller. Numitorul comun al furnizorilor noştri este lipsa de prejudecată când vine vorba de creativitate, croială, textură şi inovaţie”, spune Magda Cojanu, owner BoemUrban.
BoemUrban se pregăteşte pentru Black Friday cu stocuri şi discount-uri semnificative. Produsele ce urmează să intre în cel mai aşteptat eveniment de reduceri din România sunt importate din India, Thailanda şi Italia şi create în ateliere autohtone, manual, în serii limitate, lucru ce stă la baza conceptului BoemUrban ca marketplace.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro