Bono a încheiat un parteneriat ce vizează furnizarea de servicii medicale oculare pentru săraci
Bono, solistul trupei U2, îşi lansează propria linie de ochelari de soare în cadrul unui nou parteneriat pe care artistul irlandez l-a încheiat cu brandul Revo, ce vizează furnizarea unor mai bune servicii medicale oculare pentru săraci, informează contactmusic.com.
Rockerul irlandez îşi scoate foarte rar ochelarii de soare în public şi poartă adeseori lentile colorate, în nuanţe de portocaliu, albastru şi verde, spunând că acestea îi protejează mai bine pupilele, care sunt foarte sensibile la razele solare.
Bono a vorbit recent şi despre motivul real pentru care poartă acei ochelari cu lentile colorate, dezvăluind faptul că a suferit de glaucom în ultimele două decenii. El i-a asigurat pe fanii săi, spunându-le că se simte bine, datorită tratamentului medical de calitate pe care l-a primit de-a lungul anilor.
Artistul s-a asociat cu brandul de ochelari de soare Revo şi cu Brien Holden Vision Institute, o instituţie non-profit, pentru a lansa campania "Buy Vision, Give Sight", ce vizează strângerea sumei de 10 milioane de dolari, pentru a oferi consultaţii oculare, ochelari şi alte servicii medicale persoanelor dezavantajate din lumea întreagă, cu scopul de a preveni apariţia problemelor de vedere şi a orbirii pentru 5 milioane de persoane până în anul 2020.
Managerii de la Revo au spus că vor oferi câte 10 dolari pentru fiecare pereche de ochelari, ce va fi vândută în noua colecţie a lui Bono, începând din toamna acestui an.
Bono poartă deja ochelarii de soare din noua sa colecţie în actualul turneu mondial al trupei U2, intitulat "Innocence + Experience Tour".
De la înfiinţarea ei în 1976, formaţia irlandeză, câştigătoare a 22 de premii Grammy, a susţinut 20 de turnee mondiale.
Grupul U2 a lansat unele dintre cele mai aclamate albume din lume în anii 1980 - "The Joshua Tree" şi "Rattle and Hum".
Trupa U2 este alcătuită din basistul Adam Clayton, Bono (voce şi chitară), Larry Mullen Jr. (tobe) şi chitaristul The Edge. Trupa a câştigat de-a lungul anilor 22 de premii Grammy şi a vândut peste 150 de milioane de albume.
Precedentul turneu susţinut de U2, intitulat "360º Tour", reprezintă seria de concerte cu cele mai mari încasări din istorie, cu venituri de 737 de milioane de dolari obţinute în 2010 şi 2011.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro