Care este povestea Cristinei Bâtlan, supranumită „doamna Musette” - brand pe care îl găsiţi pe străzile din marile capitale ale modei

Autor: Ioana Matei Postat la 29 aprilie 2019 1046 afişări

„Am gândit optimist într-un moment în care piaţa era în descreştere.”

Care este povestea Cristinei Bâtlan, supranumită „doamna Musette” - brand pe care îl găsiţi pe străzile din marile capitale ale modei

•   Cristina Bâtlan a fondat businessul cu pantofi şi genţi Musette în urmă cu mai bine de două decenii, când avea doar 18 ani şi era studentă la Facultatea de Drept.

•   Nu lucrase niciodată înainte, iar deschiderea propriei afaceri a făcut să devină şi să rămână de atunci şi până în prezent propria ei şefă, potrivit unui interviu anterior acordat revistei Business MAGAZIN.

•   Businessul Musette, care are activităţi atât în retail, cât şi în producţie, în două fabrici deţinute pe piaţa locală, a crescut an de an indiferent de condiţiile economice din piaţă, iar produsele realizate în România sunt vândute atât pe piaţa locală, cât şi în străinătate, în Statele Unite, Liban, Mongolia, Franţa, Austria, Israel, Ungaria, Republica Moldova şi Bulgaria.

Cifră de afaceri (2017): 77,5 mil. lei

Profilul Cristinei Bâtlan a apărut în catalogul 100 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS, 2019.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
director,
fondator,
piata,
business,
optimist

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.