Care este povestea Cristinei Bâtlan, supranumită „doamna Musette” - brand pe care îl găsiţi pe străzile din marile capitale ale modei
„Am gândit optimist într-un moment în care piaţa era în descreştere.”
• Cristina Bâtlan a fondat businessul cu pantofi şi genţi Musette în urmă cu mai bine de două decenii, când avea doar 18 ani şi era studentă la Facultatea de Drept.
• Nu lucrase niciodată înainte, iar deschiderea propriei afaceri a făcut să devină şi să rămână de atunci şi până în prezent propria ei şefă, potrivit unui interviu anterior acordat revistei Business MAGAZIN.
• Businessul Musette, care are activităţi atât în retail, cât şi în producţie, în două fabrici deţinute pe piaţa locală, a crescut an de an indiferent de condiţiile economice din piaţă, iar produsele realizate în România sunt vândute atât pe piaţa locală, cât şi în străinătate, în Statele Unite, Liban, Mongolia, Franţa, Austria, Israel, Ungaria, Republica Moldova şi Bulgaria.
Cifră de afaceri (2017): 77,5 mil. lei
Profilul Cristinei Bâtlan a apărut în catalogul 100 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS, 2019.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro