Ce măsuri de prevenţie împotriva răspândirii coronavirusului iau platformele de livrare din România
Platforma de food ordering foodpanda.ro anunţă că a dispus o serie de măsuri de siguranţă şi a formulat recomandări de prevenţie împotriva noului virus 2019-nCoV, cunoscut drept coronavirus, atât în atenţia clienţilor aplicaţiei, cât şi a livratorilor sau restaurantelor partenere.
În contextul noilor evenimente legate de evoluţia situaţiei de coronavirus în România, foodpanda îşi încurajează utilizatorii să aleagă plata cu cardul în locul numerarului.
În ceea ce priveşte livratorii, foodpanda le solicită să se spele pe mâini în mod regulat şi le va oferi tuturor geluri de dezinfectare pentru a putea să se igienizeze cât mai des pe mâini. În plus, foodpanda oferă o procedură clară de igienizare zilnică pentru genţile livratorilor. Compania anunţă că va bloca zonele de carantină precum spitalele de boli infecţioase sau, dacă va fi cazul, alte zone clar delimitate de către autorităţi ce se află în aria de livrare, pentru ca livratorii să nu fie expuşi la niciun fel de risc de îmbolnăvire. În această perioadă, foodpanda va păstra în permanenţă active canalele de comunicare cu livratorii pentru a afla dacă există cazuri de persoane suspecte sau contaminate cu coronavirus.
În cazul restaurantelor partenere, compania va pune la dispoziţia acestora un set special de reguli de bune practici cu privire la modul în care ar trebui să îşi păstreze igiena în pregătirea comenzilor. Totodată, le recomandă acestora să predea comanda doar dacă livratorul are asupra sa geanta specială pentru transport şi să sigileze comenzile. foodpanda va notifica partenerii să anunţe de urgenţă reprezentanţii companiei dacă observă cazuri de persoane suspecte sau confirmate cu coronavirus.
„În desfăşurarea noilor evenimente internaţionale, care din nefericire sunt prezente şi în România, am luat o serie de măsuri de prevenţie suplimentare împotriva noului virus, care vizează siguranţa clienţilor noştri, a livratorilor şi a restaurantelor partenere. Comunicăm activ în permanenţă cu livratorii şi partenerii cu privire la normele de igienă pe care trebuie să le respecte, atât în livrarea, cât şi în ambalarea preparatelor, dar şi în cazul în care află de existenţa unor cazuri de persoane suspecte de îmbolnăvire. Urmărim îndeaproape evoluţia acestei situaţii la nivel naţional şi suntem deschişi să colaborăm cu autorităţile reglementate”, a declarat Andreea Petrişor, managing director foodpanda România.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro