Ce pot face companiile ca să devină mai atractive pentru candidaţi şi angajaţi

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 19 octombrie 2017 267 afişări

Reputaţia companiei şi brandul de angajator sunt printre principalii factori care determină preferinţa candidaţilor pentru o anumită companie.

Ce pot face companiile ca să devină mai atractive pentru candidaţi şi angajaţi

eJobs, cea mai mare platformă de recrutare online din România, lansează Brand Your HR, o divizie de business prin care va oferi servicii dedicate de Employer Branding angajatorilor din România. Astfel, eJobs susţine companiile să îşi creeze şi să-şi promoveze eficient imaginea de angajator, cu obiectivul de a atrage candidaţi valoroşi şi relevanţi, de a eficientiza procesul de recrutare şi de a construi şi reţine o echipă puternică. Pentru 2018, compania estimează venituri de jumătate de milion de euro din divizia Brand Your HR.

"Am construit acest business-unit pentru a pune sub o umbrelă comună toate serviciile pe care eJobs le va oferi companiilor, începând de astăzi, în direcţia dezvoltării, consolidării şi eficientizării proceselor de recrutare, fidelizare şi retenţie angajaţi”, declară Andrei Frunză, CEO eJobs Group.

Reputaţia companiei şi brandul de angajator sunt printre principalii factori care determină preferinţa candidaţilor pentru o anumită companie. Peste jumătate dintre respondenţii la un sondaj desfăşurat recent de eJobs spun că iau în calcul cu prioritate aceste aspecte, alături de oportunităţile de dezvoltare profesională oferite de companie şi de salariul şi beneficiile acordate, atunci când iau decizia de a aplica la un job. Cu toate acestea, în prezent, doar 9% dintre companii investesc în programe prin care să-şi dezvolte şi să-şi consolideze un brand atractiv de angajator în vederea eficientizării procesului de recrutare şi retenţie a angajaţilor, conform unui sondaj desfăşurat de eJobs în rândul a 180 de companii de top din România.

"Brandul de angajator joacă un rol decisiv în atragerea şi retenţia angajaţilor, mai ales într-o piaţă în care diferenţele salariale pentru poziţii similare din companii diferite au devenit aproape infime. În plus, candidaţii încep să contextualizeze orice ofertă, analizând tot mai mulţi factori, nu doar componenta financiară. Din sondajele pe care le desfăşurăm periodic, am aflat că jumătate dintre angajaţii români nu ar schimba doar pentru bani un job care le place şi îi face fericiţi. Pe lângă posibilităţile de dezvoltare profesională sau alte beneficii, angajaţii încep să ţină seama tot mai mult şi de aspecte legate de reputaţia companiei, de cultura şi valorile sale. Ca urmare, există încă în piaţă exemple de companii care în continuare nu reuşesc să atragă angajaţi valoroşi chiar dacă plusează cu până la +40% peste ofertele financiare similare din piaţă", declară Andrei Frunză, CEO eJobs Group.

Astfel, Brand Your HR urmăreşte să sprijine companiile să-şi creeze un brand puternic de angajator şi să devină mai competitive pe piaţa resurselor umane. Prin noua divizie de business, eJobs va oferi o gamă integrată de servicii, precum audit şi cercetare de brand, strategie şi dezvoltare de brand de angajator, comunicare internă şi externă de HR, employee engagement şi dezvoltare sisteme de compensaţii şi beneficii angajaţi. Toate aceste servicii stau la baza creşterii atractivităţii companiilor în rândul candidaţilor, atragerii unui număr mai ridicat de aplicanţi relevanţi, într-un timp mai scurt, şi creşterii nivelului de retenţie a angajaţilor în cadrul companiei.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
candidati,
angajati,
companii,
angajator

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.