Cel mai bun trimestru pentru electro-IT de la debutul crizei
Vânzările de televizoare, frigidere şi telefoane şi tablete inteligente au crescut anul trecut, piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată avansând cu circa 7%, până la 1,74 mld. euro, după un "raliu" al cumpărăturilor în ultimele luni din an.
De altfel, trimestrul patru a fost pentru piaţa de profil cel mai bun din ultimii cinci ani marcaţi de criză, vânzările avansând cu aproape 11%, la 626 mil. euro, potrivit studiului Temax realizat de compania de analiză GfK.
Datele GfK Temax arată că piaţa bunurilor de folosinţă îndelungată - electronice, electrocasnice, IT, foto, telecom, echipamente pentru birou şi consumabile - a crescut susţinută de toate categoriile, cu doar două excepţii - aparatele foto şi imprimantele. Celelalte segmente au avansat în special în ultimul trimestru, astfel că la finalul lui 2013 vânzările de electrocasnice mari creşteau cu 5,3%, electrocasnicele mici cu 9,2%, iar IT-ul cu 1,6%.
Piaţa electronicelor a crescut la nivelul întregului an după trei trimestre de scăderi consecutive. În ultimele trei luni din an avansul a fost de circa 8%, compensând astfel evoluţia slabă din prima parte a anului.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro